Skocz do zawartości
panpiotrek

Gwarancja producenta - zapytania ogólne, problemy z gwarnacją, anulowanie - Temat zbiorczy

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, jak w temacie.

    Minęły ponad 2 tyg od przyjęcia przez Play mojego telefonu, i od tamtej pory ni widu ni słyhy, w salonie pani tylko się uśmiecha i mówi że teraz ta sprawa stanie się priorytetem. :facepalm:

    Czy jest jakiś termin, w jakim musi zostać wykonana usługa naprawy gwarancyjnej, i czy jeśli przedłużą termin oddania tel, to czy mogę jakiś roszczeń dochodzić

    Z góry dzięki.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    MC_

    A co jest napisane w karcie gwarancyjnej.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli nie ma określonego czasu w gwarancji polecam:

    Kodeksu cywilny (Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.)

    W ww. ustawie art.8 ust.4 mówi: Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    sgj

    Ustawa nie ma zastosowania przy zgłoszeniu reklamacji z tytułu gwarancji.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    knst

    Jak jest w przypadku Orange? Na karcie gwarancyjnej wyraźnie jest napisane, że wszystkie naprawy winny być uczynione w czasie nie dłuższym niż 14 dni.

    Dzwoniłem do punktu kolektorskiego gdzie oddałem telefon (RAZR) a chłop tam twierdzi, że Nokia i Motorola mają nieograniczony czas na naprawę (LOL).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    A co jest napisane w karcie gwarancyjnej.

    Nie mam, zabrał mi facet z playa wraz z telefonem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    mi sie cos obilo o uszy ze w okolo 2tygodnie powinni sie wyrobic czesciej jednak robia to szybciej

    ja sam w ubiegla srode wyslalem sgs'a (wiec mieli go w czwartek pewnie w piatek zaczeli sie nim bawic) i w nasepnym togodniu w piatek juz go mialem (czyli w czwartek zostal wyslany/naprawiony)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    Nie wiem czy dobry dział (jeśli zły to przepraszam), sprawa jest dosyć pilna bo nie mam telefonu już prawie miesiąc a bardzo potrzebuję telefonu z androidem gdyż po prostu utrudnia mi to pracę.

    Sprawa wygląda tak, że oddałem 22 sierpnia telefon Samsung Galaxy S II na gwarancję w punkcie gdzie był zakupiony razem z umową czyli w playu.

    Jest obecnie 12 września i nikt nawet się zemną nie kontaktował, jak dzwoniłem do salony to tylko sprzedawca trochę się zdziwił, że coś długo ale nic nie wie i na tym, tema właściwie się skończył.

    Pytanie tylko czy mogę ja coś z tym zrobić, czy po prostu kupić jakiś najtańszy telefon z androidem i czekać aż ci łaskawce mi łaskawie oddadzą?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc

    Notatka od Moderatora: gaeilge
    wykrzyk.png Niestety zły dział. Przenoszę do działu "Serwisy GSM".
    Edytowane przez gaeilge

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jest nadzieja,że oddali go do naprawy do CCS.

    Wejdź na Autoryzowany serwis Samsung, Huawei, Toshiba, Emporia, AnyData, Alcatel, Gigaset, ZTE. - - || Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. i tam w okienku wpiszesz numer imei i system powie,co dzieje się z telefonem.Warunek,to że trafił do CCS,a nie do Regenersis.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    halun

    w regenersis także jest możliwość sprawdzenia co się dzieje z urządzeniem ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x