W każdym serwisie jest inaczej.
- Z tego co wiem Motorola wymaga tylko dowodu zakupu, ale nie jestem pewien.
- Jak oddawałem kiedyś Nokie to nie chcieli dowodu zakupu tylko kartę gwarancyjną. Ale nie pamiętam, żeby była podbita. Na pewno był wpisany model telefonu przez sprzedawcę. Serwisant odkleił tylko naklejkę z pudełkę z IMEI i przykleił na kartę. Inaczej byłoby gdybym kupił telefon w ich salonie (tam gdzie oddawałem telefon) - wtedy chcieliby tylko dowód zakupu.
- Kiedyś oddawałem Laptopa Samsunga na gwarancji i chcieli tylko dowód zakupu. Ale to inny sprzęt, więc i procedury mogą się różnić.
- Sam pracuję w autoryzowanym serwisie RTV firmy (...) i nie wymagamy nic poza dowodem zakupu. Ale tu też inny typ sprzętu.
Jak widać ciężko ujednolicić wymagania serwisów. Chyba najlepiej mieć i karte podbitą i paragon/fakturę zachowaną 🙂