Skocz do zawartości
Mikołaj Grabowski

Motorsport Manager 2 - po resecie fabrycznym nie ma DLC i zapisu gry

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam,

    Kilka miesięcy temu kupiłem podaną grę w sklepie play, jako że chciałem urozmaicić sobie rozgrywkę dokupiłem DLC do gry, Game Editor (pozwala on na modyfikowanie drużyn, nazwisk, statystyk kierowców w grze), w cenie 33,99zł. Wszystko działało jak najbardziej dobrze, jednak pewnego dnia w telefonie zepsuło mi się gniazdo ładowania, a co za tym idzie musiałem oddać mój smartfon na gwarancję oraz musiałem przywrócić w telefonie ustawienia fabryczne (nawet jakbym tego nie zrobił, to zrobiliby to na gwarancji). Gdy telefon do mnie wrócił ponownie zainstalowałem podaną w temacie grę, zalogowałem się do swojego konta google play i niestety ku mojemu zaskoczeniu nie miałem ani swojego zapisu gry ani kupionego Game Editora. Sam zapis jestem w stanie przeboleć, ale fakt że straciłem dodatek za 34zł mnie trochę zasmucił. Czy jest mi ktoś w stanie powiedzieć czy jest szansa, żeby to DLC odzyskać? Dalej mam na e-mailu potwierdzenie zakupu, w samym sklepie play w zakupionych aplikacjach i dodatkach również, tak samo na jednej z faktur za telefon (kupowałem przez operatora). Nie chcę tracić jeszcze raz pieniędzy, w dodatku że przyszłości może się taka sytuacja powtórzyć...

    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam, Mikołaj

     

     

     

     

     

     

    Edytowane przez adagio
    Doprecyzowałem tytuł wątku, aby był bardziej czytelny

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Natan
    5 minut temu, Mikołaj Grabowski napisał:

    Dalej mam na e-mailu potwierdzenie zakupu, w samym sklepie play w zakupionych aplikacjach i dodatkach również, tak samo na jednej z faktur za telefon (kupowałem przez operatora).

    To pisz do supportu gry, lub bezposrednio przez GP - masz dowody, nie ma opcji zeby nie naprawili tego. ;) 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Napisałem do twórcy gry, zapomniałem że programiści dodają swoje e-maile w opisach gier... Zobaczymy czy pomogą, pisałem już na forum Google Play i żadnego odzewu (oczywiście pisałem po angielsku, żeby nie było żadnych problemów ze zrozumieniem się). Napiszę co i jak, gdy odpiszą. ?

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Niestety po trzech dniach dalej żadnego odzewu od autora gry, niestety zaczynam tracić nadzieje, że uda mi się odzyskać to za co zapłaciłem, problem jest w tym, że już sam nie wiem do kogo mam się zgłaszać w sprawie pomocy. ☹️

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x