Gwozdek Ma ktoś pomysł, jak mogę się pozbyć tego komunikatu? Występował on już na Mate 10 Lite, gdzie bardzo mnie to irytowało. W ostatnich dniach pojawił się on także, ni z gruchy, na moim Honorze 10. Kiedyś sądziłem, że przywracanie ustawień fabrycznych rozwiązuje sprawę. I tak jest, ale tylko na pewien czas.
can5ona Kiedy wam to wyskakuje? Macie włączoną transmisję i nagle znikąd to się pojawia czy w jakimś innym momencie?
can5ona Pytam bo się zastanawiam dlaczego tego nigdy nie widziałem. Teraz się wyjaśniło. Od dnia zakupu mam cały czas włączony i nigdy nie musiałem wyłączać. Teraz zrobiłem to na próbę i też wyskoczyło. Więc to pewnie ficzer a nie bug 😃
m4s U mnie włączam i wyłączam i nie ma tego komunikatu. Może trzeba z 10 razy on/off i wtedy znika?Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
chris_007 Może to ma bardziej związek z planem karty SIM? Abonament/karta? W sensie czy zwalnia po wykorzystaniu pakietu czy pobiera opłatę z tego co na koncie?Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
m4s A może ustawienie limitu pozwala się pozbyć tego komunikatu?Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Gwozdek Jeden grzyb wie, co wywołało komunikat. Nie przypominam sobie, abym przekroczył limit (jest abonament). Kiedyś, na początku było okienko z możliwością zaznaczenia, aby ostrzeżenie więcej się nie pokazywało, ale teraz zaczęło się pojawiać. Tak samo z siebie.