Skocz do zawartości
laufe

Najlepszy Rom dla Hero - wybór, rekomendacje

    Rekomendowane odpowiedzi

    Tak, port z Gratii ma sporo niedoróbek. Działa wolniej, nie podoba mi się też przewijanie list np. w widgetach, nie jest płynne i cała lista dużo wolniej się przesuwa.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Viteq
    CyanogenMod 6.1 RC dla GSM Hero? Czystszego nie znajdziesz.

    Faktycznie bardzo fajny rom. Gdyby jeszcze był szczuplejszy o ADW to byłby idealny. Dzięki za podpowiedź

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie zgodzę się z Wami, dla mnie CM 6.1 to lipa. Wszystkie listy są przewijane skokowo, FC itp. problemy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Viteq

    Jak na razie żadnych FC, ani innych problemów (poza tymi które wypisałem w temacie o tym romie, ale to raczej drobnostki) ale może dlatego że jadę na nim niecały tydzień.

    Q skoro uważasz cyana za taką lipę to co byś od siebie polecił?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja osobiście jadę na Froyo 2.2 Android Stock i go polecam. Czysty Android z najpotrzebniejszymi dodatkami (w tym wspomniane apps2sd).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ja z CM6 przy podkreconym procku zadnych problemów nie mam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    irazu

    a ja polecam froyo 2.2 se moim zdaniem bardzo stabilny ladnie wyglada ma wszystko co trzeba polecam

    Sent from my HTC Hero using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja mam froyo tak jak w opisie. Dziala szybko i poprawnie. Dotego fajny dodatek blue. Jest tam jeszcze pink jakktos lubi. Obsluguje wszystko i na dodatek jest super szybki. POLECAM Pozdro

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wczasowicz, ty chyba niedokładnie temat przeczytałeś, chodzi o FroYo "z Sensem" :) Z tego co pamiętam, to Elelinux jest "bezSensowny"...

    string ver = "2.1, WWE";

    printf("Wysłane z HTC Hero Android %s",ver);

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wie ktos cos na temat 2.2 z Legenda ?? Portowany juz byl ??

    Kumpel z Legendem w weekend sie jaral, ze zrobil update oficjalny i zastanawiam sie ile czasu zajmie ludkom z xda zrobienie czegos smakowego na Hero :]

    Licze, ze z tydzien dwa trzeba bedzie poczekac...

    Jak ktos ma jakies info, to piszcie :]

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x