Andrzej_Solowiej Sam sie zastanawiam, czy poswiecic gwarancje dla custom romow, coraz bardziej mnie kusi😉 W A3 2016 wytrzymalem na gwarancji rok, pozniej juz wlasciwie co tydzien testowalem nowy rom, znalem ten telefon na wylot. Patrzac na XDA to dla P2 jest w czym wybierac. pozdr,
Hardkorowy_Marcin W P2 tak jak pisałem już wcześnie nie warto rezygnować z gwarancji kosztem custom rómów. Nie wnoszą one aż takiej wartości jaką potem trzeba płacić za ewentualne naprawy. A mam już kilka pacjentów z uszkodzonymi aparatami , plamami na wyświetlaczach.....
dzidexx Nie spotkałem nigdzie oficjalnej informacji aby Lenovo anulowało gwarancję za odblokowanie BL'ra(nie chodzi mi o modele Moto). Hardkorowy_Marcin mam już kilka pacjentów z uszkodzonymi aparatami, plamami na wyświetlaczach Sugerujesz, że to wina Custom Romów/Kerneli?
Hardkorowy_Marcin Zależy na kogo trafisz na serwisie ale zdarzyły mi się telefony które prosto od nich trafiały do mnie - gwarancje nie uznane , dziwne wytłumaczenia etc. Nie , nie sugeruje , nie wiem nawet skąd takie domysły. Po prostu gwarancja w przypadku tego modelu jest większym skarbem niż gwarancja w Samsungu S8.
Andrzej_Solowiej Zależy na kogo trafisz na serwisie ale zdarzyły mi się telefony które prosto od nich trafiały do mnie - gwarancje nie uznane , dziwne wytłumaczenia etc. Nie , nie sugeruje , nie wiem nawet skąd takie domysły. Po prostu gwarancja w przypadku tego modelu jest większym skarbem niż gwarancja w Samsungu S8. Czy ktoś ostatnio oddawał p2 na gwarancję? Ciekaw jestem jak to wygląda w przypadku niemożności naprawy. P2 nie ma już na rynku, proponują coś innego? Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka