Skocz do zawartości
mariocccp

Ponownie odklejający się ekran - kolejna naprawa czy możliwość wymiany na nowy?

    Rekomendowane odpowiedzi

    Telefon na gwarancji, pół roku temu naprawiane w serwisie i ta sama usterka.

    Gwarancja kończy się za 2 miesiące, serwis może mi tylko naprawić telefon, chciałbym wymiany na nowy ponieważ jest to wada fabryczna.

    Jak to ogarnąć? Przez producenta?

     

    Edytowane przez _tommy_
    Doprecyzowanie tematu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zgłoś to jeszcze raz na gwarancji. Jeśli przy telefonie nikt po za serwisem nie grzebał, to albo wymienią wyświetlacz albo dostaniesz nowa sztukę. Większe szanse na wymianę na nowy telefon będziesz miał, jeśli zglosisz naprawę z tytułu rękojmi. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    _tommy_

    Jeśli telefon był bodajże 3-krotnie naprawiany z powodu tej samej wady/usterki istnieje opcja wymiany na nowy.

    Wg mnie Sony powinno wymienić na nowy ze względu na wadę fabryczną urządzenia ale jak to faktycznie rozegra producent to ciężko określić.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.