Witam,
Za zwyczaj kupowałem smartfony z Chin bo było to po prostu dużo bardziej opłacalne.
Tym razem zdecydowałem się na zakup w Polsce, gdyż wersje zagraniczne nie posiadały "wsiowego" LTE i NFC co było dla mnie dość istotne.
Tym oto sposobem przysługuje mi legendarna gwarancja!
I tu moje pytanie, co ona właściwie obejmuje?
Zbicie ekranu i zalanie odpada bo uszkodzenie mechaniczne, ale uszkodzenie np. wejścia ładowania, czy słuchawkowego także może zostać uznane jako uszkodzenie mechaniczne...
Chciałbym odblokować bootloader, zrootować telefon i doinstalować kilka bajerów, których mi brakuje, lecz automatycznie tracę gwarancję i tu moje pytanie. Czy ona jest mi wgl. do czegoś potrzebna?
Ze wszystkimi wadami systemowymi (software) sobie radziłem sam bo to nie jest zbyt skomplikowane. Gorzej zaś jeżeli chodzi o hardware typu wymiana czegokolwiek, rozkręcenie telefonu itd. Ale biorąc to na chłopski rozum to gwarancja i tak mi w tym nie pomoże.
Zapraszam do dyskusji.