Skocz do zawartości
slawekwien

[Rozwiązany] Telefon jest ciągle rozłączany po podpięciu do komputera z win10

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam wszystkich,mam taki problem z Samsung s9+ gdyż jak go podłączam pod laptopa z windowsem 10 nie wykrywa  mi   telefonu. Wygląda to tak , jak go podłącze do laptopa pokazuje że go widzi i znika widzi i znika i tak non-stop,i nie da się nic z tym zrobić. Czy pomoże ktoś ? Chcę tylko zgrać dane na kompa.

    Edytowane przez spec-naz1
    Korekta nazwy tematu. Tytuł tematu musi w sposób jednoznaczny nakreślać problem lub istotę dyskusji

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    bani42

    Kabel , rozumiem że sprawdziłeś , ... czasem wina kabla usb

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kabel mam oryginalny ale mimo tego dziś zamówiłem jeszcze dwa inne i będę je miał w środę. 

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wina kabla!

    Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jeronimo

    Oczywiscie masz właczone w telefonie - ustawienia - opcje programisty. włącz "debugowanie USB"

    Jeśli kabel USB jest ok oraz sterowniki i nadal ten sam problem to:

    Druga sprawa czasami posiadając windows 10 nalezy zainstalowac dodatkowo Pakiet Media Feature Pack dla wersji N i KN systemu Windows 10.

    Bo jesli masz ten problem tez na oryginalnym kablu to moge przypuszczac, że brakuje tobie na kompie tej paczki:

    https://www.microsoft.com/pl-PL/download/details.aspx?id=48231

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    zainstalowalem te wtyczki i dalej nic,a debugowanie USB tez juz wlaczylem i dalej to samo.

    Edytowane przez slawekwien

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jeronimo

    Kabel USB też wykombinowałeś inny czy na tym samym?

    Sprobuj jeszcze na innym gnieździe USB.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Na tym samym kablu jutro maja mi przyjść dwa inne kable. We wszystkich USB próbowałem i jest to samo.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x