Arkadiush Chcesz się dowiedzieć czegoś o serwisie zanim odeślesz swój telefon do naprawy? Chcesz wiedzieć czy Twój przypadek zostanie uwzględniony w serwisie ? Pisz śmiało tutaj !
demonarmi Witam wszystkich, Chcę kupić Note'a 9 w Szwajcarii. Czy gwarancja w Polsce będzie normalnie działać? Mam się czego obawiać?
Brayyan szwajcaria nie jest objęta prawami ue i może być różnie z warunkami gwarancji, bo chyba nawet jednorazowa naprawa nie będzie możliwa
demonarmi Jeśli by kogoś interesował temat gwarancji to poniżej wklejam maila, którego dostałem od Samsunga. Spoiler
pawelsamotyha A jak wygląda sprawa gwarancji po takim debrandingu ? Mam telefon z playWysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
GeoHot @pawelsamotyha Gwarancje u Samsunga masz cały czas, a do Playa możesz zadzwonić i uzyskać takie pozwolenie, wtedy możesz mieć gwarancję i u nich, przynajmniej tak to wyglądało jakiś czas temu. 😉 Znalazłem posta prosto z forum playa: Ok jestem po rozmowie z konsultantem i stwierdził że nie ma najmniejszego problemu abym wgrał oficjalny rom bez brandu tzw. XEO nie tracąc przy tym gwarancji producenta Zatem kompletna odpowiedź na zadane przeze mnie pytanie zawarte w pierwszym poście brzmi tak: Aby móc wgrać sobie ROM/oprogramowanie bez brandu Play ( XEO) i jednocześnie nie stracić gwarancji realizowanej przez Play należy wystąpić do nich o taką zgodę. Z tego co wyczytałem na forum udało się to jednej osobie po długiej batalii, odwołując się od wstępnie wydanej negatywnej decyzji. Jednocześnie firma Samsung nie robi z tego żadnego problemu i zapewniła mnie że jeśli zmiana oprogramowania zostanie dokonana w autoryzowanym punkcie obsługi Samsung, gwarancja producenta będzie jak najbardziej ważna oraz honorowana. Jak oczywiście wszyscy wiemy naprawy gwarancyjnej dokonuje firma Samsung a nie Play. Play jest tylko pośrednikiem pomiędzy nami a gwarantem, w związku z czym jedynym utrudnieniem które w skrajnych przypadkach może wystąpić to nieprzyjęcie przez salon Play telefonu ( gdy dopatrzą się braku brandu). W przypadku Samsunga można telefon oddać do ich autoryzowanego punktu obsługi wraz z dowodem zakupu oraz kartą gwarancyjną i tam dokonać bezpośrednio naprawy. Na dzień dzisiejszy w moich okolicach koszt tego to 90zł. Proszę zachować tę odpowiedź dla potomnych Pozdrawiam i dzięki wszystkim za udzielenie się w temacie.
Anonim4 @pawelsamotyha zapytaj na czacie w Samsung Members... Dowiesz się, że jest po gwarancji, przynajmniej tak mi gość odpisał...
GRIZZLY1 Oczywiście Guard filar I i II (łącznie z gwarancją 36 miesięcy) nie ma wyłączenia jeśli na fakturze będą dane firmy a nie osoby prywatnej?
Anonim4 @Seth_ może doprecyzuję... Chodziło mi i debrand zrobiony samodzielnie, nie przez autoryzowany punkt Samsunga. W takim przypadku tracisz niby gwarancję.
GRIZZLY1 Jeśli zamówię urządzenie przez Internet i przyjdzie mi kurierem (x-kom), będzie np coś nie tak z rysikiem to mogę go zwrócić?
Artur35 @GRIZZLY1 Kolega wyżej, ma rację. Kurierowi który dostarczył Ci przesyłkę, nie możesz urządzenia zwrócić. Masz 15 dni na zgłoszenie reklamacji. Na stronie sklepu jest formularz reklamacyjny, po którego wypełnieniu, przysyłają kuriera, który odbiera od Ciebie Note9.
GRIZZLY1 @Artur35 to że kurierowi nie mogę to wiem. Czyli 15 dni mam na sprawdzenie czy wszystko działa itp, oczywiście nie mogę zdjąć folii itd?
Artur35 @GRIZZLY1 Folięmożesz zdjąć; przez dwa tygodnie nie musisz mieć oklejonego telefonu. Zresztą niektóre usterki możnadostrzec tylko w codziennym korzystaniu z urządzenia.
Seth_ 14 dni na zwrot obowiązuje tylko konsumentów. Ciągle pytasz o fakturę na firmę, więc zakładam że o takim zakupie rozmawiamy.