Skocz do zawartości
Calipso

brak nazwy sim przy połączeniach

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam

    W zarządzaniu kartami sim mogę ustawić ich nazwy oraz ikonki. Niestety przy połączeniach przychodzących nie widać nadanych nazw.  Dzwoni numer ale nie mam pojęcia na którą kartę. Dopiero po zakończeniu rozmowy w historii połączeń po ikonce widzę na którą dzwoniono. Jak ustawić by w połączeniu było widać również pod numerem  wyświetlała się nazwa karty sim.

    Tak wiem, że można ustawić różne dzwonki ale nie o to mi chodzi. Często mam wyciszony telefon  wiec to się nie sprawdzi.

     

    Z góry dziękuje za pomoc.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    melis

    @Calipso Niestety ja nie mam drugiej karty, żeby sprawdzić dokładnie jak to działa, ale myślę że powinieneś zainteresować się gruntownie, wszystkimi ustawieniami w menu menadżera kart sim..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W menagerze kart nie ma nic z identyfikacją numeru.  jak wejdzie się w samą kartę sam w menagerze można ustawić ikonę, nazwę i tryb pracy sieci.  Ustawiona nazwa jest widoczna wszędzie w opcjach ale przy połączeniach się nie pojawia....   Wysłałem też pytanie do pomocy technicznej do samsunga. Mam nadzieję, że w ogóle ktoś odpowie.

     

    czy ktoś korzysta z dual sima na innych telefonach? Macie wyświetlane info na jaką kartę sim (numer ) ktoś do was dzwoni?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    melis

    @Calipso a nie jest tak, że dla każdej z kart, jest inne tło/kolor motywu podczas połączenia?

    Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie, tylko różne dzwonki. Jeśli można zmienić tło lub motyw to nie wiem gdzie jest ta opcja.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Sprawa wygląda tak:

    Była taka opcja i powinna być dalej. Tak twierdzą zarówno w sklepach jak i obsługa techniczna z samsunga. Natomiast po przesłaniu zrzutów z ekranu obie strony zgłupiały.  Prawdopodobnie ostatnia aktualizacja coś skopała. Obie strony sugerowały zgłosić przez samsung members raport o błędach i tak zrobiłem.  Dostałem info, że nie ogarnęli i przekazali do dalszej analizy. 

    W sklepie kolesie kombinowali z drugą kartą żeby posprawdzać czy poza J7 ten sam problem ma też seria A i inne duale. 

     

    Na razie czekam zobaczymy co z tego wyjdzie.  Jeśli ktoś ma J7 i jakoś to obszedł, np aplikacją lub widgetem to dajcie znać .

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie dziala tez ustawianie domyslnej karty (gdy korzystamy z Dual SIM) do polaczen - zawsze pojawiaja sie 2 sluchawki i trzeba wybierac recznie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.