Skocz do zawartości
Gwozdek

Huawei Mate 20 Lite. Wady i usterki wyświetlacza/panelu dotykowego.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Gwozdek
    20 godzin temu, PiotrK37 napisał:

    Interesuje mnie ten temat, bo chce kupić mate 20 (nie lite) że względu na IPS i (nie) wypalanie się. A tu wychodzi, że może się wypalić?

    To nie jest tak, że IPS się w ogóle nie wypalają. Jest to możliwe, ale ten typ ekranu ma mniejsze do tego predyspozycje.

    ps Dział Mate 20 jest tutaj - https://forum.android.com.pl/forum/2534-huawei-mate-20/ - tam kieruj swoje pytania. To jest dział Lite'a ;)

    W dniu 31.08.2019 o 11:59, Adison napisał:

    Telefon wrócił dziś z naprawy z wymienionym ekranem na nowy. Niestety nadal się wypala. Wieczorem wstawię zdjęcia. Jeśli by ktoś chciał sprawdzić czy problem występuje także na Waszym telefonie, można to sprawdzić apką https://play.google.com/store/apps/details?id=appinventor.ai_avaworks00.LCDBurnInWiper. Na dole naciskamy "check" i na szarym ekranie wszystko pięknie widać. Dajcie znać czy u Was też takie coś występuje. 

    IMG-20190905-WA0000.jpg

    Nowy ekran nie może się wypalić w jeden dzień. To coś innego, ale na pewno jakiś defekt. Do kolejnej reklamacji.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Geno85

    Witam. Wczoraj telefon mi sie zawiesil i pojawily sie szare czarne i roznego takiego odcienia paski... calkowicie sie wylancza. Wczoraj jeszcze sie normalnie uruchomil i caly dzien dzialal... dzisiaj juz polegl calkowicie swieci miga jak zwariowany. Wydaje mi sie ze sie uruchamia bo po wcisnieciu powera paski wracaja i co jakis czas sam sie uruchamia.... 

     

     

    teraz polezal i sie sam uruchomil.... magia

    Edytowane przez Geno85

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Uderzam w temat, dzisiaj wypalił mi się ekran. Widać całą klawiaturę i imię pewnej osoby, jutro dam znać czy zniknęło przez noc czy nie. 

    Pytanie, czy obejmuje to gwarancja? 

    Edit. Po 5 godzinach wygaszonego ekranu poświata zniknęła, czyli nie jest źle. 

     

    Edytowane przez Jakub991227

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gwozdek

    @Jakub991227 Nie wiemy. Możesz zapytać konsultanta o to. Wypalenia na IPS to dość rzadkie zjawisko.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    5 godzin temu, Gwozdek napisał:

    @Jakub991227 Nie wiemy. Możesz zapytać konsultanta o to. Wypalenia na IPS to dość rzadkie zjawisko.

    Ponownie wystąpiło zjawisko, ponownie te same elementy. Mam telefon z dystrybucji Orange, jak będę miał czas to spróbuję zareklamować. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    W dniu 31.08.2019 o 11:59, Adison napisał:

    Nawigacji używalem okolo 6h ale z przerwami. Teraz wystarczylo dać w ustawieniach najwyzsze podswietlenie ekranu i odczekac 10 minut. Na ekranie przebijal pasek gorny z godziną i dolny z przyciskami nawigacyjnymi. Gdzie niegdzie ikony. Telefon pojechal kurierem do serwisu w Katowicach. Ponoc jest to wada fabryczna. Tak napisal support huaweia.

    ---------Dodana zawartość:

    Telefon wrócił dziś z naprawy z wymienionym ekranem na nowy. Niestety nadal się wypala. Wieczorem wstawię zdjęcia. Jeśli by ktoś chciał sprawdzić czy problem występuje także na Waszym telefonie, można to sprawdzić apką https://play.google.com/store/apps/details?id=appinventor.ai_avaworks00.LCDBurnInWiper. Na dole naciskamy "check" i na szarym ekranie wszystko pięknie widać. Dajcie znać czy u Was też takie coś występuje. 

    IMG-20190905-WA0000.jpg

    Udało się rozwiązać problem? Mam to samo, tylko kupiłam ten telefon dopiero 2 tyg temu. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gwozdek

    Rozwiązaniem jest wizyta w serwisie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Adison
    2 godziny temu, weronika1 napisał:

    Udało się rozwiązać problem? Mam to samo, tylko kupiłam ten telefon dopiero 2 tyg temu. 

    Serwis odrazu. Mi naprawili niestety dopiero za drugim razem. Za pierwszym razem telefon wrócił z wymienionym wyświetlaczem na nowy z identyczną wadą. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    3 godziny temu, Adison napisał:

    Serwis odrazu. Mi naprawili niestety dopiero za drugim razem. Za pierwszym razem telefon wrócił z wymienionym wyświetlaczem na nowy z identyczną wadą. 

    Czyli nie można poczekać, bo zbytnio nie mam telefonu na zastępstwo. A ile czekałeś aż go zwrócili? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Adison
    12 godzin temu, weronika1 napisał:

    Czyli nie można poczekać, bo zbytnio nie mam telefonu na zastępstwo. A ile czekałeś aż go zwrócili? 

    Około tydzień. Zajmował się tym serwis w Katowicach. Z tego co wiem Huawei się już nie zajmuje usługą door to door dla wybranych modeli (w tym naszym). Więc polecam zgłosić się do sprzedawcy telefonu i złożyć reklamację z tytułu rękojmii. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x