@Rafal560 Ja miałem P9. Tam bateria była słabiutka od początku. Sprzedałem telefon jeszcze zdaje się na gwarancji.
W HM20Lgłówna i ta przedłużona gwarancja już minęła. Nie obserwuję u siebie takiego zachowania na mrozie. Tylko jakie i przez ile ten telefon mrozy widział ;).
Telefon ładuję od 20 do 90%. Czasem wyjdę po za te wskazania, ale to bardzo sporadycznie. Staram się unikać ładowania w samochodzie, i na pracującym telefonie, ale przedewszystkim nie zostawiam na noc na ładowaniu. (notabene szkoda, że nie dodali tej funkcji do softu.)
ps. Kiedyś TM w Sony Z wymieniałmi coś na płytce. Telefon klejony, to i przód i tył i przynajmniej dotyk wymienili. Cieszyłem się jak dziecko, niestety krótko, bo dotyk - te kratki były widoczne pod światło. Jakiś gorszy sort tego elementu, może zamiennik. Tak TM naprawił mi ten telefon. W innych dwóch telefonach były wymieniane wyświetlacze. Jeden w autoryzowanym Samsunga serwisie. Niestety. Po pół roku się rozkleił i obraz podobno zniekształca, zaokrągla. Ten drugi to HM10L też wyświetlacz był słaby. A wymiana nie tania, z tym że w jakimś zewnętrznym serwisie. Takie mam doświadczenia z serwisami od telefonów, ale nie tylko.
Nie twierdze, że serwisy zawsze i wszędzie tak działają, ale jak nie potrzeba, to nie pcham się w grzebanie.