Skocz do zawartości
zuraw2006

[Desire ROM]MildWild CM-7.0 JG Stable | MildWild V-4.7 FINAL

    Rekomendowane odpowiedzi

    Ivn

    Próbowałem na czysto zainstalować 2.2 i Arc launcher nie chciał ruszyć, zrobiłem instalację 2.1 i na to 2.2 z wipe dalvik cache i ruszyło, potestuję kilka dni, bo wygląda obiecująco.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    super smiga ten romik, chyba na nim zostane do czasu pojawienia sie stabilnego ICSa lub MIUI 4.0

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    witam, jest taka mozliwosc zeby kontakty z facebooka automatycznie polaczyly sie z kontakatami np. gmaila? tak jak jest to w innych romach np Runnymede? czy musze wszystko polczayc recznie ?

    i jeszcze jeden problem: nie dziala mi internet przez siec komorkowa, z wifi nie mam problemu

    Edytowane przez guerrero

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    i jeszcze jeden problem: nie dziala mi internet przez siec komorkowa, z wifi nie mam problemu

    Spróbuj poszukać ustawień internetu do swojej sieci na stronie operatora ew. u wielkiego brata GOOGLE i wprowadź je w ustawieniach sieci komórkowej telefonu. Możliwe, że tam masz coś źle ustawione.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    z internetem juz saobie poradzilem, ale nie mam pojecia czemu kontakty z facebooka sa bez zdjec, na poczatuk zdjecia byl ale nagle zniknely:P, nie wiem czy to ja cos poprzestawialem czy to samo tak :)

    jak ktos wie gdzie to ustawic bardzo prosze o jakies wskazowki

    z gory diekuje i pozdrawiam

    i jeszcze jedno: ja mam odebrac mms? :)

    daje ok, pisze downloading i nic sie nie dzieje :P

    Edytowane przez guerrero

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    lem

    Wczoraj wgrałem nowa wersje 2.3, pojawiło się radio fm. Szczegóły oczywiście na xda. Lubię sense, ale jeśli ktoś szuka lekkiego, bardzo szybkiego romu i normalnie działającą baterią to polecam właśnie ten rom.

    Wysłano z HTC Desire z użyciem Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Wczoraj wgrałem nowa wersje 2.3, pojawiło się radio fm. Szczegóły oczywiście na xda. Lubię sense, ale jeśli ktoś szuka lekkiego, bardzo szybkiego romu i normalnie działającą baterią to polecam właśnie ten rom.

    Wysłano z HTC Desire z użyciem Tapatalk

    rom fajny ale nie moge odbierac mms-ow, masz tez taki problem?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Imho wersja 2.2 wyglada lepiej od 2.3 . Natomiast oba smigaja super.

    BTW nie macie gdzies tapety z 2.3 jaka Mildwild ma na screenach z xda?

    Sent from my HTC Desire using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    lem

    Jest temacie na xda do ściągnięcia.

    Wysłano z HTC Desire z użyciem Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x