Skocz do zawartości
Daniel.

LG V40 ThinQ - Wrażenia po premierze, informacje - dyskusja.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Bestcena wesja 6/128 dystrybucja eu z niemiec bez brandu. Przy ustawieniu 16:9, 9,2 MP

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    andx
    1 minutę temu, servisman napisał:

    Bestcena wesja 6/128 dystrybucja eu z niemiec bez brandu. Przy ustawieniu 16:9, 9,2 MP

    Dzięki, tylko w razie usterki, musisz wysyłać do nich, a oni dopiero do serwisu, tak?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Do serwisu normalnie wysyłasz, masz fakturę i pełną gwarancję producenta.

    https://www.lg.com/pl/wsparcie/gwarancja

    Punkt 1. Gwarancja dotyczy wyrobów powszechnego użytku dystrybuowanych przez LG Electronics Polska Sp. z o.o. na terenie Unii Europejskiej.

    W przypadku zakupu np. na Allegro lub w komisie gdzie wystawiają ci fakturę marże musisz wysłać do sprzedającego.

    • Piwko! 1
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    andx
    30 minut temu, servisman napisał:

    Do serwisu normalnie wysyłasz, masz fakturę i pełną gwarancję producenta.

    https://www.lg.com/pl/wsparcie/gwarancja

    Punkt 1. Gwarancja dotyczy wyrobów powszechnego użytku dystrybuowanych przez LG Electronics Polska Sp. z o.o. na terenie Unii Europejskiej.

    W przypadku zakupu np. na Allegro lub w komisie gdzie wystawiają ci fakturę marże musisz wysłać do sprzedającego.

    Dzięki Bardzo za info, widzę że jest na alledrogo w cenie 2096. Posiadam G7 i miałem już nie brać lg przez ich chorą politykę, ale może kupię, chociaż czaiłem sie na s10+, tylko ta cena. Oceny w necie są rozbierzne, zależy mi na lepszym aparacie niż w G7, V30 i chyba tak jest? Gdybyś opisał swoje spostrzeżenia, to było by fajnie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Co do polityki sprzedażowej też nie rozumiem podejścia LG, no ale może mają jakiś plan😀. Co do aparatu to rzeczywiście G7 bliżej do V30 niż V40. Nie jestem fotografem, mnie zdjęcia zadowalają ale pewnie znajdą się osoby które powiedzą że kiepskie, ile porównań w sieci tyle samo zdań o aparacie w LG V40. 

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    djremo

    Bestcena wystawia fakturę bez VAT, a gwarancja jest od nich, więc wysyłasz do nichb248051a5e456daebcddd81bddf478a3.jpg9477cf1f732083f5b8a92078fd9d54fc.jpg

    Wysłane z mojego LM-V405 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @djremo faktura bez vat bo wystawiana jest w UE a nie w Polsce a dokładnie w UK. Wcześniej kupiłem od nich V30 i normalnie wysyłałem do serwisu na Marynarska kurierem i naprawili bez żadnych problemów. Rodzaj gwarancji: producenta/dystrybutora więc możesz wysłać do serwisu Lg lub do Bestceny.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    djremo

    Być może jest tak jak piszesz ale śledząc inne wątki czytałem już o tym, że serwis nie uznawał gwarancji. Tak samo jak z odblokowanym bootloaderem jednym naprawiają innym nie. Dlatego trzeba mieć na uwadze widmo ewentualnych problemów. 8f6fa851ef5f87b598ff43bcb6d37421.jpg

    Wysłane z mojego LM-V405 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    9 godzin temu, djremo napisał:

    Dlatego trzeba mieć na uwadze widmo ewentualnych problemów.

    @djremo nie rozumiem Twojej wypowiedzi. Jeśli nawet serwis LG odmówi Ci naprawy to po wysłaniu do Besceny i tak zostanie naprawiony, może nie w autoryzowanym serwisie LG o którym też krąży pełno złych opinii a w innym serwisie.

    Moim zdaniem problem nie jest rodzaj faktury, (oczywiście wyjątkiem jest faktura marża) a podejście producenta, serwisu do naprawy.

    LG pisze jasno w warunkach gwarancji:

    "Gwarancja dotyczy wyrobów powszechnego użytku dystrybuowanych przez LG Electronics Polska Sp. z o.o. na terenie Unii Europejskiej."

    Samsung już ma inne podejście bo piszą:

    "Produkty zakupione w innych krajach Unii Europejskiej mogą zostać bezpłatnie naprawione po uprzedniej weryfikacji posiadanych dokumentów zakupu."

    A Huawei nic nie pisze o telefonach z UE:

    "Aby skorzystać z niniejszej gwarancji, należy dostarczyć produkt do Autoryzowanego Serwisu Huawei wraz z dowodem zakupu."

    A iPhone z tego co wiem wogóle nie żąda dowodu zakupu tylko sprawdza gwarancję po nr imei

    Fajnie by było gdyby w temacie wypowiedział się ktoś z LG, spróbuje zagadać na FB jak coś to wkleję całą rozmowę.

     

     

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    djremo

    Piszę właśnie o tym, że w serwisie panuje pełna dowolność w decyzji uznać czy nie. Bestcena w warunkach reklamacji pisze, że to oni są gwarantem. Piszesz, że w gwarancji LG Polska odpowiedzialna jest za serwis dystrybuowanch przez siebie produktów na terenie UE, tylko skąd wiesz, że to są telefony z Polskiej dystrybucji?! Jak wiadomo pochodzą z różnych krajów UE gdzie dystrybutorem w większości przypadków nie jest LG Polska i na gwarancję mogą się wypiąć

    Wysłane z mojego LM-V405 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x