Skocz do zawartości
Pigosek

Badge Provider czyszczenie cache aplikacji

    Rekomendowane odpowiedzi

    Cześć,

    od 3 dni mam taki kłopot - mianowicie przy ikonie aplikacji whatsaap nie pojawia się etykieta nie przeczytanych wiadomości ( taka wielka 1 w czerwonym kółku). Robiłem 2 razy reinstalację i nic. Doczytałem gdzieś, że problem może być z aplikacją badge provider i że trzeba wyczyścić z niej dane. Próbowałem to zrobić, ale nie wiem czy mogę i czy nie będzie to miało konsekwencji dla innych aplikacji. Dlatego proszę o poradę

    Pozdrawiam

    Maciej

    Edytowane przez adagio
    Doprecyzowałem tytuł wątku, aby był bardziej czytelny

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.