Skocz do zawartości
Patryk Czaja

Zakup za granicą i brak paragonu, a gwarancja

    Rekomendowane odpowiedzi

    Cześć, dzisiaj podczas użytkowania telefonu nagle coś mnie strzeliło i włączyłem test ekranu. Zobaczyłem kilka pasków, a co gorsza delikatne wypalenia całej klawiatury. 

    Sprawa wygląda tak, że telefon zakupiłem we Włoszech w lutym bieżącego roku, a paragon niestety zgubiłem. Nigdy jeszcze nic nie oddawałem do serwisu Samsunga stąd moje obiekcje n.t naprawy gwarancyjnej.

    Jeśli ktoś ma podobne doświadczenie za sobą proszę zostawić jakiś info :)

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    RealEcho

    @Patryk Czaja temat wielokrotnie opisywany. 

    Zakup poza Polską = brak gwarancji w Polsce. 

    Samsung Polska może Ci co najwyżej zaproponować naprawę warunkową w serwisie, która ponoć jest jednorazowa. Nie jest to pełna standardowa gwarancja. Tylko, że także tutaj będą wymagać dowodu zakupu z kraju pochodzenia, którego nie masz. 

    Najlepiej byłoby Ci udać się do serwisu i zapytać czy przyjmą ten telefon na podstawie IMEI, bez dowodu zakupu. Jest z UE, więc jakaś szansa jest. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Może płaciłeś kartą płatniczą?
    Wydruk z płatności może wystarczy?
    Jak nie to ułatwi odzyskanie paragonu.
    Masz guarda?

    Wysłane z Tapatala.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Płatność gotówką, nie mam możliwości zdobycia potwierdzenia. A odnośnie guarda to nigdy jakoś nie zwróciłem na to uwagi, więc chyba nie :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    RealEcho

    @KAMIKAADZE telefon z Włoch, to nie może mieć Guarda :)

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mirku

    A kupiony chociaż z prawego źródła? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Odpowiedź jest prosta.
    Bez dowodu zakupu nie masz gwarancji.

    Musisz się udać do tego sklepu i prosić o duplikat.


    Wysłane z Tapatala.

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    21 godzin temu, mirku napisał:

    A kupiony chociaż z prawego źródła? 

    Tak, mediaworld czyli nasz mediamarkt :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kms22
    [mention=444557]Patryk Czaja[/mention] temat wielokrotnie opisywany. 
    Zakup poza Polską = brak gwarancji w Polsce. 
    Samsung Polska może Ci co najwyżej zaproponować naprawę warunkową w serwisie, która ponoć jest jednorazowa. Nie jest to pełna standardowa gwarancja. Tylko, że także tutaj będą wymagać dowodu zakupu z kraju pochodzenia, którego nie masz. 
    Najlepiej byłoby Ci udać się do serwisu i zapytać czy przyjmą ten telefon na podstawie IMEI, bez dowodu zakupu. Jest z UE, więc jakaś szansa jest. 
    Ale zaraz jak to jest. Przecież jesteśmy w UE więc gwarancja nie działa czasem na terenie całej unii?

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dzidexx

    Działa - na podstawie dowodu kupna.

    Czasem po IMEI uda się uzyskać naprawę gwarancyjną.

    @up

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x