pietrek2221 Witam, posiadam od kilku dni Sony Xperia XZ2, mam problem podczas połączeń telefonicznych. Rozmówca nie słyszy mnie bądź ja nie słyszę rozmówcy, bardzo często przerywa. Chcialbym zapytać czy to jest jakiś problem z telefonem czy też może być spowodowany przez jakąś aktualizację? Wysłane z mojego H8216 przy użyciu Tapatalka
piotrzet23 Jakiej sieci używasz i czy używasz VoLTE i VoWiFi? Te problemy które opisujesz występują w niektórych sieciach właśnie przy tych usługach
pietrek2221 Cześć, używam OrangeA telefon zakupiony z brandem Plus-aWysłane z mojego H8216 przy użyciu Tapatalka
piotrzet23 Czyli problemy z VoLTE i VoWiFi odpadają bo nie masz tych usług. W innym telefonie sprawdzałeś czy występuje ten sam problem?
pietrek2221 Poprzednio używałem z3 i takich problemów nie było.Jak myślicie wysyłać na serwis?Wysłane z mojego H8216 przy użyciu Tapatalka
pietrek2221 Ostatecznie Xperia po kontakcie z Sony została dziś wysłana do serwisu, czekam teraz na wiadomość co sie z telefonem dzieje. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
pietrek2221 Xperia została naprawiona, dziś wyjechała do mnie kurierem z serwisu, a oto co napisał mi serwis w rozpoznaniu usterki: Zgłoszona usterka wynikała z uszkodzonego oprogramowania w urządzeniu.Wgraliśmy ponownie oprogramowanie i wykonaliśmy testy serwisowe.Parametry urządzenia są zgodne ze specyfikacją producenta.
pietrek2221 Gdybym wiedział że to problem z softem to bym wgrał, dziś dostane paczkę to sprawdze czy dziala jak nalezy Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka dodana zawartość telefon już w moich rękach, kilka rozmów wykonane i jest ok, wgrali od razu androida 9 za kilka dni napiszę czy wszystko jest dobrze, gdy dłużej będę testował
kris555777 Pewnie wystarczyła naprawa w Sony companion, I od tego należało zacząć, bo na serwis to zawsze strata czasowa
pietrek2221 Zupełnie o tym nie pomyślałem, że można zrobić naprawę w pc companion, ale po wizycie w serwisie jest już wszystko dobrze, nic nie przerywa podczas rozmowy więc jest dobrze. Nie narzekam nie trwało to długo na całe szczwscieWysłane z mojego H8216 przy użyciu Tapatalka
pietrek2221 Witam, Wczoraj 11.12.2018 problem przerywaniem podczas rozmowy powrócił. Chyba trzeba znowu na gwarancję wysłać