Skocz do zawartości
Gwozdek

Huawei Mate 20 Pro. Aktualizacje oprogramowania.

Gwozdek

Powtarzające się posty "Mam aktualizację' bez żadnych dodatkowych konkretnych informacji będą ukrywane. Niewiele to wnosi do tematu. Zamiast tego, prosimy o opisanie własnych wrażeń.

W przypadku braku aktualizacji, proszę pisać w tym wątku: Nie mam aktualizacji - temat zbiorczy

Obecny niech pozostanie do opisywania wrażeń z korzystania z najnowszych wersji oprogramowania.

Wiadomość dodana przez Gwozdek

    Rekomendowane odpowiedzi

    digimen

    @Thymi @kustosz12 w jakiej sieci są Wasze karty sim?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja mam Orange

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    digimen
    W dniu 18.07.2019 o 21:45, kustosz12 napisał:

    Ja mam Orange

    No trochę dziwne, że masz takie problemy. Generalnie tego typu problemy i to dość często zauważyłem u znajomych z kartami sim sieci Play i raczej wynikało to ze specyfiki sieci (przełączanie między siecią własną i roamingiem krajowym). Znam pojedyncze przypadki z kartami sim T-Mobile. Natomiast w rodzinie używamy sieci Orange i na telefonach Huawei, a także innych marek tego typu problemów nie odnotowaliśmy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W Tmobile wszystko działa super.

    Dzisiaj aktualizacja do wersji 310 z poprawkami z lipca ale waga ponad 4 GB - trochę dużo jak na same poprawki. Nowa wersja 319 aplikacji aparat .

     

    Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka

     

     

     

     

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rknul
    W dniu 20.07.2019 o 21:48, piotrsylwia napisał:

    W Tmobile wszystko działa super.

    Dzisiaj aktualizacja do wersji 310 z poprawkami z lipca ale waga ponad 4 GB - trochę dużo jak na same poprawki. Nowa wersja 319 aplikacji aparat .

     

    Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka

     

     

     

     

     

     

    No zaraz mnie coś trafi - cały czas na 9.0.0.238 (C432E10R1P16). Przekładałem karty - PLAY, T-Mobile, Orange - nic.

    Telefon niebrendowany z PL dystrybucji, kupiony w sklepie....

    Już nawet dziewczyna, która ma Huawei 10 otrzymała aktualizację do wersji 9.1...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mastra

    Miałem ten sam problem z aktualizacją. Zadzwoń na infolinię Huaweia powiedz w czym problem i będziesz miał za godzinę w Hisuite  nowy soft.

     

    3 godziny temu, rknul napisał:

    No zaraz mnie coś trafi - cały czas na 9.0.0.238 (C432E10R1P16). Przekładałem karty - PLAY, T-Mobile, Orange - nic.

    Telefon niebrendowany z PL dystrybucji, kupiony w sklepie....

    Już nawet dziewczyna, która ma Huawei 10 otrzymała aktualizację do wersji 9.1...

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rknul
    2 godziny temu, mastra napisał:

    Miałem ten sam problem z aktualizacją. Zadzwoń na infolinię Huaweia powiedz w czym problem i będziesz miał za godzinę w Hisuite  nowy soft.

     

     

    "Aktualizacja jest w trakcie dystrybuowania. Do końca sierpnia powinna się pojawić"

    Koniec rozmowy 😕

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)
    6 godzin temu, rknul napisał:

    No zaraz mnie coś trafi - cały czas na 9.0.0.238 (C432E10R1P16). Przekładałem karty - PLAY, T-Mobile, Orange - nic.

    Telefon niebrendowany z PL dystrybucji, kupiony w sklepie....

    Już nawet dziewczyna, która ma Huawei 10 otrzymała aktualizację do wersji 9.1...

    Miałem to samo, nie ma co czekać, dload i załatwione.

    Edytowane przez House>7<

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Panowie miał ktoś z was problemy dotycząca najnowszej aktualizacji?

    Mianowicie zaraz po aktualizacji wyskoczyło takowe okno i pomimo połączenia z siecią Wi-Fi nie ma reakcji dalszej tak trwa trwa przygotowanie i nic....

    Screenshot_20190727_161102_com.google.android.setupwizard.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Podłącz do ładowarki.

    Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x