Ja skontaktowałem się bez problemu nawiązując kontakt z Google Support poprzez tą stronę https://support.google.com/googleplay/?p=tfn
później kontakt był już poprzez e-mail.
Gdzie między innymi dostałem info że sprawa jest prosta jeśli masz aparat zakupiony bezpośrednio przez Google Store, wtedy gwarancja jest powiązana z adresem e-mail z którego robione było zamówienie i z niego robisz zgłoszenie, jeśli sprzedawca byl retailer jak w moim przypadku status gwarancji po 2 dniach roboczych dostałem potwierdzony, ale musiałem im przesłać dowód zakupu od retailer-a ( u mnie tel kupiony w USA przez bestbuy.com), po potwierdzeniu gwarancji co ciekawe data była różna bo obowiązuje data sprzedaży z Google do retailer-a, w moim przypadku jakiś miesiąc wcześniej, potem dostałem informacje, że bez problemu gwarancja jest realizowana na terenie Europy, dostałem namiar na autoryzowane serwisy w Europie. Serwisem w UK zajmuje się CDTi (w PL znany jako Regeneris) sugeruje skontaktować się z nimi bezpośrednio dane masz poniżej.
Phone:+44 3330032288
Email: customercare.googlepixel@ctdi.com
Wysłane z mojego Pixel 2 XL przy użyciu Tapatalka