Skocz do zawartości
EsEight

Jak przygotować telefon S8 do sprzedaży

    Rekomendowane odpowiedzi

    EsEight

    Prosiłbym kogoś kompetentnego, kto wie co pisze, aby przedstawił instrukcję, jak poprawnie przygotować telefon do sprzedaży, tak by nie okazało się, że kupujący nie może zalogować się do swojego konta google lub samsung, ponieważ wyskakuje jakaś blokada. Jak poprawnie usunąc konto google, samsung i inne, jak poprawnie zresetować telefon, z poziomu ustawień czy może reovery? Widziałem już przeróżne opinie, ale nie ma jednego poradnika, który by mówił konkretnie co i jak zrobić krok po kroku. Myślę, że taki poradnik przyda się wielu użytkownikom, rozwieje wszelkie wątpliwości a nawet mógłby zostać przypięty w tym dziale dla potomnych

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dix241

    Witam najlepiej zrób tak Ustawienia->ekran blokady i zabezpieczenia-ustawienia bezpiecznej blokady ->blokuj siec blokady i zabezp. odznacz po tym zrób przywracanie ustawień fabrycznych jak nic nie wyświetli o logowaniu powinno być ok.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    EsEight

    nie o to mi chodziło. Twoja porada nie daje nic. Konto google i samsung nadal są na urządzeniu. Prosiłem:

    W dniu 9.11.2018 o 17:56, EsEight napisał:

    Prosiłbym kogoś kompetentnego, kto wie co pisze

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @EsEight Musisz mieć włączone "opcje programisty", jeśli nie masz to ustawienia> telefon-informacje> informację o oprogramowaniu> numer wersji (kilka razy trzeba nacisnąć i Ci się pojawi dymek, że włączono), następnie w ustawieniach na samym dole wchodzisz w opcje programisty i zaznaczasz "odblokowanie OEM (zezwól na odblokowanie OEM urządzenia)". Po tym przywróć ustawienia fabryczne, telefon będzie miał wykasowane Twoje konto, uruchomi się jakbyś wyciągnął z pudełka i nowa osoba będzie mogła dodać swoje bez problemu. W każdym androidzie chyba od wersji 7 w każdym telefonie używanym trzeba takie operacje robić przed sprzedażą żeby właśnie nie było problemów.

    Edytowane przez michal_p85

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    RealEcho

    @michal_p85 po co odblokowywać OEM, jeśli można po prostu usunąć konto Google z telefonu i wyjdzie na to samo? Droga mocno na około .. Zbędne. 

    @EsEight Najlepiej najpierw wykasuj wszystkie swoje konta w ustawieniach >> chmura i konta.

    Sprawdź czy nie włączyłeś szyfrowania urządzenia, czyli "Bezpieczne uruchamianie". Wyłącz je w razie potrzeby. 

    Potem przywróć telefon do fabrycznych ustawień z poziomu ustawień telefonu i uruchom go. Nie powinno prosić o PIN czy też hasło do Twojego konta Google. 

    Na tym koniec

    Są tacy, co polecają zrobienie też WIPE z trybu Recovery, ale to nie jest konieczne. Z recovery też czyścisz partycje DATA i CACHE (to co robi Andek z poziomu ustawień fabrycznych). 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    jakoś nie widzę drogi na około, wchodzę,przesuwam suwaczek, wychodzę, ustawienia fabryczne, gotowe. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    massiwo

    powitac

    ok, sprzedalem kolejny telefon i... doczytalem, ze przed sprzedaza powinienem wylogowac sie z konta gmail/samsung itp, zawsze to zalatwialem ustawieniami fabrycznymi i nie bylo problemu, bynajmniej w s7 edge

    w obecnie sprzedanym s8 skasowalem dane przez factory reset (vol up+bixby+power)

    niestety kupujacy dzwoni, ze potrzebne sa moje dane do zalogowania! wszedlem na swoje konto i usunalem ten telefon z listy urzadzen, niestety to nie pomaga...

    jakies porady!?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dzidexx
    10 minut temu, massiwo napisał:

    jakies porady!?

    Podaj mu te dane albo zapłać za kuriera w obie strony.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    EsEight

    to nic nie da. I proponuję nie zmieniać hasła bo to opóźni sprawę na 24h. Wyjścia są dwa: albo podajesz hasło gościowi, on się loguje na Twoje konto, usuwa je i może podać inne, albo koleś odsyła Ci telefon, Ty logujesz się na swoje konto i je usuwasz i mu odsyłasz telefon. Niestety ale innych możliwości nie ma. Wiem co mówię, przerabiałem to

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x