HONOR
Marka Honor przygotowała swój pierwszy polski film reklamowy. Jegoreżyserem jest Tomasz Chrapusta – zdobywca Grand Prix w tegorocznej, 5. edycji Papaya Young Directors. Spot opowiada historie młodych ludzi odważnie dążących do celu. Łączy on hasło promujące markę „FortheBrave” z hasłem reklamowym najnowszego smartfonu Honor – Honor 8X „Beyond Limits”. Muzykę do filmu skomponował Wojciech Frycz.
Obraz opowiada historię czterech młodych ludzi, którzy idealnie wpasowują się w motto Honora – Perkusistę, Bokserkę, Tancerkę i BMX’owca. Pochodzą oni z całkowicie odmiennych środowisk, ale łączy ich jeden cel: za wszelką cenę chcą pokonać swoje ograniczenia. „Choć świat jest wykreowany, nasi bohaterowie są stuprocentowo prawdziwi. Do bólu zmęczeni, spoceni. Walczą, żeby uzyskać założony efekt. Każdy z nich jest inny, różnią się charakterami, stylem, a przede wszystkim profesją. Pokazujemy prawdziwe emocje prawdziwych ludzi. Podążamy za bohaterami iichdrogą dozwycięstwa” – mówi Tomasz Chrapusta.
Film w reżyserii Tomasza Chrapusty to część kampanii promocyjnej smartfonu Honor 8X, który jest dostępny napolskim rynku wbardzo atrakcyjnej cenie od 11 października 2018r. Model 8X wykorzystuje sprawdzonetechnologie znane z flagowych smartfonów orazwyróżnia sięminimalistycznymwzornictwemi doskonałymwykonaniem. Jego główne atutyto: unikalny design i technologia COF (chip-on-film), 6,5-calowy ekran FullView zajmujący aż91% przedniego panelu, aparat wspierany przez sztuczną inteligencję, technologia GPU Turbo i tylna obudowa zbłyszczącym wzorem o podwójnej teksturze.
Emisje: sieć kin Cinema City w całej Polsce od2do22listopada2018r. oraz media społecznościowe.
Lista miast: Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Bytom, Częstochowa, Gliwice, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Ruda Śląska, Rybnik, Starogard Gdański, Sosnowiec, Wałbrzych, Warszawa, Wrocław, Toruń, Zielona Góra.