Skocz do zawartości
Jakub Haftaniuk

Aktualizacja Androida do wersji 9 i niedziałające wi-fi i przesył danych.

    Rekomendowane odpowiedzi

    box33

    Od niedawna samoistnie wylogowuje mnie z domowej sieci WiFi i nie mogę znaleźć przyczyny . Z routerem nic nie było ruszane a co kilka godzin pojawia się na belce komunikat aby się zalogować do mojej sieci - ikonka WiFi jest z krzyżykiem , wystarczy tylko w ten komunikat tapnąć i już połączenie jest. Z czego to może wynikać kojarzy ktoś ?

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    raf1943

    Ja mam wrażenie że w tym telefonie jest niskiej jakości karta wifi z pasmem 2,4GHz. Pasmo 5GHz jest max wydajne 120Mb.

    Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    box33

    U mnie opisany efekt występuje na 5 GHz, na 2,4 w sumie nie sprawdzałem ale na AC wydajnosciowo śmiga pierwszorzednie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie w A2 lite "chyba" po którejś aktualizacji straciłem całkowicie sieć. Telefon wykrywa kartę SIM, ale nie da się zalogować do żadnej sieci. I występuje "brak usługi".

     

    Czy można flashowac telefon do wersji, która jest aktualnie w telefonie? Czy trzeba do nowszej, starszej i jak to zrobić?

    Czy trzeba coś odblokowywać?

     

    Podobny błąd występował w 2018 roku po którejś aktualizacji, bo znalazłem kilka takich przypadków, ale starszych.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    eddie71
    Napisano (edytowane)

    Najlepiej zrobić przywracanie do ustawień fabrycznych.

    U mnie co jakiś czas były problemy po aktualizacji i z różnych porad wynikało, że najlepszy jest Hard Reset.

    Po sierpniowej 2019 aktualizacji chyba pierwszy raz ludzie przestali zgłaszać problemy.

    Poza tym nie podałeś, czy masz Androida 9 i czy regularne aktualizacje. Bo jeśli trzymasz się Androida 8 i nie chcesz przechodzić na Androida 9, to inna sprawa już dla zaawansowanych.

    Edytowane przez eddie71
    dodanie treści

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Telefon ma najnowsza aktualizacje zainstalowane. Chyba sierpniowe poprawki o ile dobrze pamiętam. A zaczęło się to bodajże od aktualizacji czerwcowej.

     

    Próbowałem hard reset, ale nic to nie pomogło.

     

    Chciałbym spróbować wgrać kablem nowe oprogramowanie, ale jeszcze nie wiem jak :-).

     

     

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x