Skocz do zawartości
Adam Galuś

Samsung Galaxy TAB A 10.1 (2016) - tablet grzeje się, nie działa podświetlenie, nie włącza się.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Hej, dotychczas korzystałem z tabletów Apple ale 1,5 roku temu postanowiłem to zmienić i kupiłem tableta Samsung Galaxy Tab A 10.1 do abonamentu na internet z Orange (a karta z internetem i tak tmobile) Przez pierwsze pół roku/rok wszystko śmigało, ale z biegiem czasu i kolejnymi aktualizacjami Androida tablet był coraz wolniejszy i wolniejszy... No ale jak to mówią lepszy rydz niż nic więc dalej z niego korzystałem lecz wczoraj wieczorem podczas ładowania trochę zaczął się grzać więc dla wszelkiego bezpieczeństwa go wyłączyłem i zostawiłem do rana. Rano nie reagował więc pomyślałem, że mógł się rozładować (niby 7200mAh i 30% ale nigdy nie wiadomo) Zostawiłem go na kilka godzin bo tyle mu zazwyczaj zajmuje naładowanie do 100%, ale kiedy próbowałem go włączyć nie reagował... Znam moje szczęście, ale próbowałem dalej i postanowiłem włączyć tryb serwisowy i kiedys kliknąłem przycisk głośności usłyszałem dźwięk podgłaśniania/ściszanie vo oznacza że to nie bateria jak wcześniej myślałem. Pamiętając gdzie pojawia się przycisk OFF próbowałem go wyłączyć ale nic tak samo z regulacją głośności... Zgasiłem więc światło, zasłoniłem żaluzje i włożyłem go pod koc żeby sprawdzić podświetlenie lecz jego jak i reakcji BRAK. I stąd moje pytanie czy ktoś wie co mogę zrobić bo narazie czekam aż skę rozładuje bo to może jakiś błąd.

    Dodam że mam pewne obawy co do oddawania go do serwisu przez Orange, bo kilka lat temu kiedy korzystałem zastępczo z Samsunga Galaxy Ace 4, który mi upadł i zepsuł się w nim ekran, to kiedy oddałem go do serwisu (który z czego kojażę miał współpracę z operatorem) to otrzynałem spowrotem po 2 miesiącach z jakimś pirackim Androidem i brakiem kilku funkcji (m. in. Nie działała nie wiem dlaczego autoblokada która była ustawiona).

    Czy jest jakaś opcja żeby go wyłączyć samymi przyciskami, i czy ktoś się orientuje czy Orange wysyła urządzenia do oficjalnego serwisu czy do jakiegoś swojego wewnętrznego.

    Z góry dziękuję za odpowiedź... 

     

    P. S. Sory za jakość ale 4,88 Mb to dość mało nawet jak na 720p

    Edytowane przez _tommy_
    Doprecyzowanie tytułu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W ramach gwarancji możesz urządzenie do dowolnego salonu Orange. Takie urządzenie przekazywane jest do autoryzowanego serwisu producenta.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.