Skocz do zawartości
Bosman1705

Brak możliwości połączenia się z siecią WI-FI - pojawiający się komunikat o zabronionym dostępnie do sieci

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam. Posiadam P20 3 tygodnie i dzisiaj pojawił się problem. Nie można połączyć z siecią przez wifi. Pojawia się komunikat "Zabroniono dostępu do sieci. Połączenie nie powiodło się". Przez co to może być?

    Edytowane przez Immorta
    doprecyzowałem temat

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Skąd ten telefon ? 

    Czy transmisja danych gsm działa ?

    Podejście maksymalnie blisko routera i próba połączenia z wifi też kończy się tym błędem ?

    Próbowałeś połączenie do innej sieci wi-fi ?

    Od kiedy tak się dzieje ? Mam tu na myśli po aktualizacji czy coś ?

    Upadł ?

    Edytowane przez BezSpecjalnejNazwy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Telefon z Euro RTV AGD zakupiony nowy. Transmisja gsm działa, podejscie maksymalnie koło routera nie pomogło, błąd nadal występował. Połączenie do innej sieci nie próbowałem a ten błąd zauwazyłem dzisiaj. Telefon jeszcze ani razu nie upadł. Natomiast po wyłączeniu i uruchomieniu go ponownie łączy się już normalnie z siecią. Nie wiem czy traktować to jako jednorazowy wybryk, czy jest to już zapowiedź padającego odbiornika/nadajnika wifi (nie wiem jak to nazwać).  Dzięki za zainteresowanie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W necie piszą, że często jest to wina padającego modułu wi-fi. Serwis wymieni jak zdechnie całkowicie, a tak to będą udawać że ani razu tego problemu u siebie nie mieli.

    Możesz spróbować przywrócić ustawienia fabryczne i obserwować czy jest ok.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mayo

    Cześć miałem to samo ale wina leżała po stronie routera

    Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie narazie spokój, problem drugi raz się nie pojawił i oby tak zostało.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Wysiek

    U mnie już drugi raz w ciągu tygodnia wystąpił problem z Wi-Fi. Nie może się połączyć z routerem, a gdy wchodzę na listę dostępnych sieci, to nie widzi mi ani jednej - mimo, że jest dostępnych ponad dziesięć. Tylko ponowne uruchomienie telefonu pomaga....

    Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.