Witam,
Otwieram temat dla modelu LEM7, gdyż takowy posiadam oraz nie znalazłem go na forum.
W tym temacie toczyć się będędyskusje odnośnie tego smartwatcha.
dodana zawartość
Na wstępie dodam swoje spostrzeżenia odnośnie modelu oraz rozwiązanie problemu, który będzie miałkażdy nowy użytkownik z aplikacją dla zegarka.
Co do oceny - zegarek mam od kilku dni, sprawuje się dobrze, bateria działa przyzwoicie - dużo używam i się bawię, poznaje go jeszcze - bardzo szybko się ładuje, wyświetlacz jest wyraźny i dokładny, bez problemu reaguje na dotyk, nie zawiesza się ani nie ma problemów z funkcjami. Wszystkie powiadomienia z telefonu przychodzą natychmiastowo. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z niego, jak na sprzęt za te pieniądze, działa zaskakująco dobrze. Zauważyłem też, że po połączeniu z telefonem przez BT, gdy wyłączę BT w telefonie, zegarek dalej zostaje połączony i otrzymuje powiadomienia. Działa w ten sposób do momentu wyjścia poza zasięg BT. Wtedy nie lączy się ponownie, trzeba aktywować BT w telefonie aby połączyć je razem, potem można ponownie wyłączyć BT w telefonie. Nie wiem, czy to błąd, czy jakaś funkcja BT LowEnergy, ale podoba mi się, bo oszczędza energię telefonu.
Miałem problem sparować go za pomocą aplikacji Google Wear - problem raczej po stronie samej aplikacji, bo rozpoznaje zegarek, łączy się z nim i zawiesza na ok. 20% pobierania informacji o zegarku.
Dedykowana aplikacja dla niego to WiWatch2 - bardzo prosta aplikacja, nie jest zasobożerna dla telefonu, praktycznie jej nie odczuwam. Problem jest tylko z pierwszym połączeniem - aplikacja wysypuje się podczas próby połączenia z zegarkiem. Ale jest na to bardzo prosty sposób - wystarczy w zegarku na czas konfiguracji połączenia zmienić język na angielski - wtedy łączy się bez problemu. Konfigurujemy apkę, jakie powiadomienia mają iść do zegarka i w sumie na tym kończy się potrzeba używania tej apki. Po skończonej konfiguracji ustawiamy pożądany język i zegarek działa prawidłowo. Gdy chcemy użyć tej apki i wprowadzić zmiany, aby połączyć się z zegarkiem, zawsze trzeba na ten czas zmienić język. Napisałem już maila do producenta aplikacji opisując problem, mam nadzieję, że go naprawią.