Skocz do zawartości
Netgen

Po podłaczeniu do komputera wyskakuje komunikat: nierozpoznano urzadzenia

    Rekomendowane odpowiedzi

    Netgen

    Witam,mam problem z telefonem mi6.Po podłaczeniu do komputera wyskakuje komunikat: nierozpoznano urzadzenia.Telefon jest tylko ciagle ładowany,oraz nie działa tryb quick charge.Na telefonie nie wyskakuje również żadne menu z wyborem trybu pracy zwiazane z podłaczeniem telefonu pod usb. Czy wymiana portu usb wraz z płytką cos zmieni?

    Edytowane przez bergmen
    Edycja tytułu. Musi on być jasny i streszczający problem. Nie używaj słowa "PROBLEM"

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    bergmen

    Jak zsuniesz belkę powiadomień to nie ma opcji wyboru? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Netgen

    niestety,ale nic 😕 próbowałem też dawać debugowanie usb,przestawiałem w opcjach programistycznych,aby otwierał przesyłanie plików,ale nadal nic 😕

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    bergmen

    Inne kable i inny komputer próbowałeś? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Netgen

    Próbowałem inny kabel, komputer raczej nic nie ma z tym wspólnego,poniewaz xiaomi redmi note 5 działa normalnie po podłączeniu 

    Edytowane przez Netgen

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    bergmen

    W takim razie raczej wymiana płytki usb powinna załatwić sprawę 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Netgen
    15 minut temu, bergmen napisał:

    W takim razie raczej wymiana płytki usb powinna załatwić sprawę 

    A czy uszkodzenie płyty głównej wchodziłoby w grę? Czy to na pewno wina płytki usb? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    bergmen

    Na pewno, to będzie wiadomo po podłączeniu innej, sprawnej płytki. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Netgen

    Niestety, założona nowa płytka, dalej to samo... 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x