Skocz do zawartości
electrix18

Samsung s7 po wymianie baterii nadal szybko traci energię

    Rekomendowane odpowiedzi

    Hej  2 dni temu padła mi bateria, rozładowywała się od 100 do 0 w mniej niż 30min.

    Po wymianie na nową jest lepiej, ale i tak ostro żrę baterię.

    Gdy zostawię tel. Bez ładowania z wył. Podświetleniem krawędziowym to rano okazuje się że zżarło  jakieś 30% energii baterii . Coś jest ewidentnie nie tak.

    Czy może to być wina nowej baterii, czy raczej tel. ? 

    Dawniej telefon wytrzymywał cały dzień + kolejny  prawie do wieczora...

    Teraz Tel. Przy minimalnym użytkowaniu nie dotrzyma  nawet do końca dnia.

    Przywróciłem ustawienia fabryczne, ale to nie rozwiązało problemu z baterią , co jeszcze mogę zrobić? 

     Tel. To Samsung s7 Edge 

    Mało tego - Dziś zauważyłem  że Ikonka NFC jest tak jakby lekko podświetlona, gdy w nią kliknie  to jest pokazane, że NFC jest wył. A gdy klikam w  ,,szczegóły" to pokazuje, że NFC i Android BEAM jest jednak włączone

     Lecz nie mogę nic tam zmienić bo opcje są tak jakby ,,zaciemnione''  

    Czy to jest przyczyną nadmiernego spadku energii baterii ?

    Jak to naprawić?

    Damien  

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Puniek
    Godzinę temu, electrix18 napisał:

    Hej  2 dni temu padła mi bateria, rozładowywała się od 100 do 0 w mniej niż 30min.

    Po wymianie na nową jest lepiej, ale i tak ostro żrę baterię.

    Gdy zostawię tel. Bez ładowania z wył. Podświetleniem krawędziowym to rano okazuje się że zżarło  jakieś 30% energii baterii . Coś jest ewidentnie nie tak.

    Czy może to być wina nowej baterii, czy raczej tel. ? 

    Dawniej telefon wytrzymywał cały dzień + kolejny  prawie do wieczora...

    Teraz Tel. Przy minimalnym użytkowaniu nie dotrzyma  nawet do końca dnia.

    Przywróciłem ustawienia fabryczne, ale to nie rozwiązało problemu z baterią , co jeszcze mogę zrobić? 

     Tel. To Samsung s7 Edge 

    Mało tego - Dziś zauważyłem  że Ikonka NFC jest tak jakby lekko podświetlona, gdy w nią kliknie  to jest pokazane, że NFC jest wył. A gdy klikam w  ,,szczegóły" to pokazuje, że NFC i Android BEAM jest jednak włączone

     Lecz nie mogę nic tam zmienić bo opcje są tak jakby ,,zaciemnione''  

    Czy to jest przyczyną nadmiernego spadku energii baterii ?

    Jak to naprawić?

    Damien  

    Czy włączony jest internet i czy jest to WiFi czy LTE?
    -30% w nocy to masakryczna wartość :( 

    PS: czy przy FR czyściłeś cache partycji?

    Edytowane przez Puniek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A może to wina płyty głównej? Diagnostyka w serwisie była robiona? Nie zawsze winna jest tylko bateria.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Musze zapytać, o tym nic mi serwisant nie wspominał

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @electrix18 przyczyn może być wiele, chociażby bateria, płyta, moduł ładowania, gniazdo USB...

    Jedyne co Ty możesz zrobić to wgrać STOCK na nowo z plikiem CSC. Nie pomaga, to tylko serwis.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ciekawe czy to był serwis czy robił to janusz z pseudo komisu gsm. I wymienił baterię na jakiś tani zamiennik... 

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @szymibtw o widzisz. Nie spytałem o to, a nie widzę, by było o tym wspomniane. A to istotna kwestia..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Bateria zakupioną przeze mnie na Ebay robił Janusz z GSM  więc powinno być ok

    • haha! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @electrix18 żartujesz czy poważnie napisałeś?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    W dniu 1.01.2019 o 01:15, Luciola napisał:

    Czy włączony jest internet i czy jest to WiFi czy LTE?
    -30% w nocy to masakryczna wartość

    -30% przy wył. Necie i innych bajerach, wygaszacz - brak

     

    dodana zawartość

    W dniu 2.01.2019 o 12:55, the_naturat_com napisał:

    @electrix18 żartujesz czy poważnie napisałeś?

     Tzn. Robił gościu serwisant

    ,, osiedlowy" za 50£ 

    Normalnie w centrum chcieli 100 £ za wymianę baterii + strzaskany tylni panel...

    A ten co mi wymieniał ma taki mini serwis gsm na rogu mojej ulicy. Naprawia laptopy, tablety i tel. 

    Jutro do niego ide i zobaczę co powie,  jak nic konkretnego się nie dowiem to myślę że spr. Na nowo system postawić o ile dam sobie z tym radę sam?

    Edytowane przez electrix18

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x