Skocz do zawartości
lewi87

Samsung Pass nie działa prawidłowo po aktualizacji do Pie

    Rekomendowane odpowiedzi

    lewi87
    Napisano (edytowane)

    Zawsze bylo tak, ze po wejsciu na strone wymagającą logowania wyskakiwał pop-up z prośbą o przyłożenie palca i po zrobieniu tego nastąpiło logowanie. W ustawieniach miałem wybrane wówczas właśnie odciski palców. Po aktualizacji do Pie, jedyne co działa w taki sposób to skaner tęczówki. Jeśli wybiorę skaner linii pap. Lub skanowanie twarzy w samsung pass to po wejsciu na strone z logowaniem nie dzieje sie nic. Dopiero po ustawieniu skanera tęczówki automatycznie odpala się "detektor" i następuje logowanie. Wygodniej było mi używać odcisków palca... czy to błąd czy coś trzeba inaczej ustawić? 

    EDIT

    może sprecyzuje.. w ustawieniach samsung pass wybiera sie metody autoryzacji i mozna ustawic albo teczowke albo twarz slbo odcisk palca ale mozna tez kilka na raz. Jakiej kombinacji bym nie ustawial bez teczowki strony internetowe w ogole nie uruchamiaja apletu samsung pass. Jedyna opcja to wlaczenie teczowki ale wtedy niewazne czy tylko ona jest ustawiona czy wszystkie 3 metody i tak i tak skanuje tylko teczowke przy logowaniu i pomija pozostale metody.

    Edytowane przez lewi87
    Adnotacja

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rebel0

    Poradziłeś sobie z tym? Też korzystałem z odcisku palca, a po aktualizacji mam dokładnie tak samo jak Ty

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    lewi87

    Niestety problem nadal występuje

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    gino82

    @rebel0 @lewi87 Potwierdzam to że usługa u mnie też nie działa z odciskiem palców.Próbowałem różnych sposobów i to samo... Zgłosiłem sprawę do Samsunga zobaczymy co odpowiedzą 🤔

    dodana zawartość

    Dzisiaj dostałem aktualizację przeglądarki Samsunga i odciski działają już prawidłowo.

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.