Skocz do zawartości
Kubaan88

Huawei Watch GT - gwarancja, reklamacja

    Rekomendowane odpowiedzi

    Kubaan88

    Tu można dodawać posty dotyczące gwarancji i reklamacji. 

     

    Zacznę od siebie, czy oddawał ktoś bransoletę na gwarancję? U mnie w watch gt classic jakby skóra odkleila się od środka i jest bąbel 

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mastefix

    I jak się skończyła sprawa?:)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Mój od tygodnia jest na gwarancji oddany, przestał działać dotyk w górnej połowie, czekam co zrobią :)

    Edytowane przez igacopierz

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Kubaan88

    @mastefix, jeszcze nie oddałem ???

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Siemanko. Spotkał się ktoś z Was z problemem z zegarkiem po aktualizacji? Mianowicie po aktualizacji do wersji 1.0.8.34 mój watch można powiedzieć zaczął szfankowac. Wcześniej wszystko działało ok, a po aktualizacji zaczął nagle przerywać treningi, gasł wyświetlacz i nie dało się go wybudzic w żaden sposób mimo tego że dalej był połączony z tel (P20 PRO) mierzył cały czas puls, a wyświetlacz nie miał wogole żadnych reakcji na jakie kolwiek pruby wybudzenia. Mało tego podczas owego "uśpienia" zurzywal strasznie dużo baterii ponad 20 procent w około dwie godziny. Nie miał włączanych trybów uśpienia. Po kilku godzinach budził się i działał normalnie nie pobierając już takich ilości baterii. Robiłem reset ustawień z poziomy apki i z poziomy zegarka. Skutkowało to poprawą na jakieś kilka godzin, po czym znowu zegarek "zasypiał". Oddałem więc zegarek na reklamacji. Kupiony był w Media Expercie oni odesłali go do CCS Piaseczno... U nich zegarek leżał ponad tydzień, zrobili "aktualizacje oprogramowania" odesłali zegarek do mnie. Niestety problem nie zginął. Wyskoczyła aktualizacja do wersji 1.0.9.2 ale problem dalej jest taki sam można powiedzieć było lepiej, ale dzisiaj zegarek zasnął i śpi już ponad 11 godzin bez żadnej reakcji. Rozladował się naładowany został ponownie do pełnej baterii i zjada ją ponownie w zastraszającym tempie. 18% w ciągu  trzech godzin. Cały czas mierzy puls. Co polecacie w tej sytuacji. Oddać go ponownie do sklepu a oni znów do CCSu? Czy prubować cokolwiek bezpośrednio w salonie Huawei? 

    Edytowane przez kwano_89

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Kubaan88

    Każdy problem z urządzeniami Huawei - bezpośrednio do serwisu/salonu Huawei. Nie ma co się bawić w jakieś pseudo serwisy marek wszelakich. Zwłaszcza że jak by to był telefon lub by w zegarku coś grzebali fizycznie to traci się gwarancję producenta! Tak więc TYLKO SERWIS HUAWEI

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki @Kubaan88 za info. Przy zakupie w sklepie informowali, że w przypadku reklamacji mam zgłaszać się do sklepu i oni odsyłają do serwisu. Więc tak też zrobiłem, ale w życiu bym nie pomyślał że odesłać to do CCSu. Gorszego "serwisu" się nie dało wybrać. Miałem z nimi już trzy razy doczynienia i za każdym razem negatywne odczucia... Trzeba będzie przejechać się chyba do Łodzi albo do Kalisza. Tylko tam niestety mam najbliżej. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Kubaan88

    No niestety, markety wysyłają do swoich "serwisów". Zadzwoń na infolinię, może kurierem można wysłać. Chyba że chcesz jechać osobiście 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x