Siemanko. Spotkał się ktoś z Was z problemem z zegarkiem po aktualizacji? Mianowicie po aktualizacji do wersji 1.0.8.34 mój watch można powiedzieć zaczął szfankowac. Wcześniej wszystko działało ok, a po aktualizacji zaczął nagle przerywać treningi, gasł wyświetlacz i nie dało się go wybudzic w żaden sposób mimo tego że dalej był połączony z tel (P20 PRO) mierzył cały czas puls, a wyświetlacz nie miał wogole żadnych reakcji na jakie kolwiek pruby wybudzenia. Mało tego podczas owego "uśpienia" zurzywal strasznie dużo baterii ponad 20 procent w około dwie godziny. Nie miał włączanych trybów uśpienia. Po kilku godzinach budził się i działał normalnie nie pobierając już takich ilości baterii. Robiłem reset ustawień z poziomy apki i z poziomy zegarka. Skutkowało to poprawą na jakieś kilka godzin, po czym znowu zegarek "zasypiał". Oddałem więc zegarek na reklamacji. Kupiony był w Media Expercie oni odesłali go do CCS Piaseczno... U nich zegarek leżał ponad tydzień, zrobili "aktualizacje oprogramowania" odesłali zegarek do mnie. Niestety problem nie zginął. Wyskoczyła aktualizacja do wersji 1.0.9.2 ale problem dalej jest taki sam można powiedzieć było lepiej, ale dzisiaj zegarek zasnął i śpi już ponad 11 godzin bez żadnej reakcji. Rozladował się naładowany został ponownie do pełnej baterii i zjada ją ponownie w zastraszającym tempie. 18% w ciągu trzech godzin. Cały czas mierzy puls. Co polecacie w tej sytuacji. Oddać go ponownie do sklepu a oni znów do CCSu? Czy prubować cokolwiek bezpośrednio w salonie Huawei?