Płacę przy pomocy aplikacji Banku. Karta ustawiona w tel jako domyślna. Przy płatności brak jakiejkolwiek reakcji przy złożeniu telefonu do terminala.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Miałem kiedyś podobną sytuację z 2 razy po jakiejś aktualizacji. Płacę aplikacją banku (Millennium) i po aktualizacji przy próbie płacenia (po zbliżeniu telefonu do terminala) telefon tylko zawibrował, a płatność nie przechodziła, nie było też żadnego błędu mimo, że w opcjach NFC domyślną aplikacją była appka Millennium.
Problem zniknoł jak w aplikacji banku usunąłem kartę do płacenia (tam tworzy się wirtualna karta na potrzeby NFC) i zaraz dodałem kartę od nowa, więc i Ty wypróbuj ten sposób bo mi pomógł. Wygląda na to że tak karta jest jakoś zintegrowana z jakimś ID urządzenia dla bezpieczeństwa, a po aktualizacji to ID się czasami zmienia.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka