Zgłosiłem w marcu problem z gniazdem słuchawkowym oraz wibracją. Przyjęli na serwis, i Z5 Premium wróciła do mnie.
Gniazdo wymienili ale teraz jest jakby niekompletne lub zamiennik bo ma dziurę wewnątrz przez którą widać wnętrze telefonu i podświetlany ekran, o normie IP pyło i wodo szczelności nie mam mowy co potwierdza czujnik barometyczny wewnątrz, wibracja również wyłącza się tak jak wcześniej. Ponadto tylną szybke założyli starą z widocznymi rysami po usuwaniu uszczelki/kleju, no i miałem zabrudzenie na o aparacie głównym.
Po kilku dniach wysłałem jako reklamację.
Ponownie odebrałem.
Po powrocie z reklamacji Szybka już była nowa, ale gniazdo dalej dziurawe na dnie w środku ..., oraz, wibracja dalej nie działa tzn wyłącza się po chwili.
Więc ponownie, drugi raz zgłosiłem reklamację.
No i teraz dostałem wycenę / kosztorys, tak jak wyżej napisałem.
W emailu uwzględniłem, jaki jest konkretny powód wyceny, i o co chodzi.
A jeszcze dodam, że w marcu jak pierwszy raz pojechał do CTDI, to wymienili płytę główną. Nowy IMEI ale nalepka na tacce została że starym IMEI.
Jak zgłosiłem reklamację, podając nowy IMEI, serwis stwierdził że takiego nr IMEI nie ma co przedłużyło reklamację do prawie 3 tygodni.
Podczas drugiej reklamacji również nie chcieli przypisać nowego IMEI do mojego zgłoszenia, ale bogatszy o doświadczenie, jak przesyłka została odebrana, zadzwoniłem i uprzedziłem o fakcie zgłoszenia nowego IMEI, co znowu zaklafikowali jako zgłoszenie po starym nr IMEI.
Więc jakby nie patrząc, mam nową płytę główną, nowy nr IMEI, ale legitymowac telefon po nowym IMEI nie mogę.
Pomijam narazie kwestię, że po wymianie płyty głównej przysługuje nowa dwuletnia gwarancja. Co tez uwiadczylem na początku 2018 przed końcem pierwszej dwuletniej gwarancji, jak telefon padł i W-support naprawił telefon wymieniając płytę główną.
Jakby nie patrząc, mam czteroletnią gwarancję do 2020roku z trzecim numerem IMEI. Chyba że dostanę nową gwarancję na ten nowy IMEI który zafundował mi CTDI w marcu.