Witam,
Temat wygląda tak: Wysłałem Note 8 na gwarancję do CTDI, kurier dotarł do nich 10.01 o 6 rano. Po kilku dniach zadzwoniłem bo nie było podjętych żadnych kroków, obiecano odpowiedź w ten sam dzień. 21.01 napisałem maila na przesłany w ten sam dzień kosztorys.
Urządzenie wysłałem z rysikiem, który się zacina, oraz słabo trzymającą baterią.
W odpowiedzi dostałem wycenę ekranu, tylnego panelu i robocizny, brak informacji o usterkach gwarancyjnych. 25.01 dostałem odpowiedź na moje pytania, gdzie wyjaśniono, że warunkiem naprawy gwarancyjnej jest usunięcie wszystkich usterek mechanicznych, w przypadku braku akceptacji urządzenie zostanie odesłane.
I tu moje pytania, nie będę naprawiał ekranu za ~1300 zł, bo nie jest nawet ryśnięty, co mogę zdziałać, żeby naprawili urządzenie z usterek, z którymi się do nich zgłosiłem? Rzecznik praw konsumenta?
Bateria i rysik nie mają wpływu na ekran.
W załączeniu zdjęcie uszkodzeń.