Skocz do zawartości
ten_co

P20 z słuchawką bluetooth po kilku sekundach rozłącza rozmowy

Rekomendowane odpowiedzi

ten_co
Napisano (edytowane)

Mam problem ze słuchawką bluetooth. Gdy odbieram telefon i mam ją połączona z telefonem to mogę rozmawiać jakieś 10 sekund i cały czas ją rołącza i ponownie się z nią łączy by zaraz znowu ją odłączyć i tak cały czas... W czym problem?
Tą samą słuchawkę miałem do Samsunga i tam takich problemów nie miałem..

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
 

Edytowane przez Pawlo421

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Arkadiush
4 godziny temu, ten_co napisał:

Mam problem ze słuchawką bluetooth. Gdy odbieram telefon i mam ją połączona z telefonem to mogę rozmawiać jakieś 10 sekund i cały czas ją rołącza i ponownie się z nią łączy by zaraz znowu ją odłączyć i tak cały czas... W czym problem?
Tą samą słuchawkę miałem do Samsunga i tam takich problemów nie miałem..

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
 

Spróbowałbym najpierw na Twoim miejscu usunąć słuchawkę z telefonu i od nowa ją sparował ;) 

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ten_co

Ponowne sparowanie nic nie dało. Słuchawka przy słuchaniu muzyki działa nie rołącza. Na innym telefonie działa dobrze. Na p20 inna słuchawka działa dobrze a moja fiksuje. Dodam że to jabra WAVE. Na poprzednim fonie było ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Arkadiush
7 godzin temu, ten_co napisał:

Ponowne sparowanie nic nie dało. Słuchawka przy słuchaniu muzyki działa nie rołącza. Na innym telefonie działa dobrze. Na p20 inna słuchawka działa dobrze a moja fiksuje. Dodam że to jabra WAVE. Na poprzednim fonie było ok

dziwna sytuacja ;/ jeszcze jedna opcja która by wchodziła w grę to przywrócenie ustawień fabrycznych może to coś pomoże. Bo ewidentnie wina leży po stronie telefonu bo skoro na innym działa dobrze a na tym źle czyli problem jest w urządzeniu. Przywróć ustawienia fabryczne ;)

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ten_co

Zrobiłem hard reset i pomogło! Dziękuję za pomoc!

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

dodana zawartość

Jednak jest to samo co bylo....

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Arkadiush
11 godzin temu, ten_co napisał:

Jednak jest to samo co bylo....

spróbuj ponownie zrobić przywrócenie ustawień fabrycznych może coś pozostało po poprzednim natomiast jeżeli problem zostanie to już proponuje wgrać nowego softa i wtedy pomoże na pewno

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gwozdek

Tutaj nie jest to taka prosta sprawa i wiąże się z utratą gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ten_co

Ciekawe jest to że biorę zapasową słuchawkę i jest ok... Może spróbuję zamówić taka sama i sprawdzić na nowej. Zawsze jest 14 dni na zwrot, bo znowu robić reset chyba nie ma sensu...

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.