Skocz do zawartości
slawek19926

Brak możliwości zaktualizowania telefonu - temat zbiorczy.

    Rekomendowane odpowiedzi

    simi79

    Spróbuj wyczyścić dane aplikacji "aktualizacja oprogramowania" i ponownie wejść w hicare

     

    Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka

     

     

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kurcze już wszystkiego próbowałem i niema opcji powrotu... Może przez to, że mam soft z funky? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pemek

    Wyczysciłem  dane aplikacji "aktualizacja oprogramowania" i nie pomogło 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja przed sprawdzeniem aktualizacji wyłączyłem karte sim miałem włączone tylko Wi-Fi i pobrało 195 a nie jak wcześniej 163.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    25 minut temu, slawek19926 napisał:

    Kurcze już wszystkiego próbowałem i niema opcji powrotu... Może przez to, że mam soft z funky? 

    W hisuite na kompie nie pojawia Ci się, ze masz aktualny system i pod spodem więcej opcji czy inne wersje coś takiego? Bo jeśli masz cos takiego to jak klikniesz w to to powinno się pojawić,  że możesz powrócić do 8.1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Właśnie nic a nic... Rozmawiałem z supportem i kazali wysłać maila

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Teraz, slawek19926 napisał:

    Właśnie nic a nic... Rozmawiałem z supportem i kazali wysłać maila

    O kurczę to nie wiem. Mam nadzieję, że rozwiążą ten problem. ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    robertd

    @slawek19926

    musisz ciut konkretniej pytania zadawać

    jeżeli pytasz o 9.0 v.163 to ja dostałem pod koniec 2018r via OTA.

    na v.195 czekam, pewnie niebawem się pojawi również via OTA.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja napisałem do supportu, kazali wysłać maila i dziś dostałem v195

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Gdzie to trzeba napisać?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x