Skocz do zawartości
Kamil1986

Utracono łaczność danych ponieważ...

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam wszystkich,

    Mam problem tego typu że po resecie ustawień fabrycznych na górnym pasku ciągle pokazuje mi się "wykrzyknik w trójkącie" po otwarciu jest napisany komunikat " utracono łączność danych ponieważ.....

    Chwiałbym usunąć tą ikonę bo zaczyna mnie denerwować a nie wiem jak. Jestem w Play natomiast w domu muszę niestety korzystać z nadajników Plusa ale wcześniej (przed resetem) problemu nie było, może ktoś podpowie jak się tego pozbyć? Reset robiłem dlatego bo telefon co jakiś czas się wyłączał.

    Z góry dziękuje za odpowiedź

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    shaka

    Zaznacz dane w roamingu (ustawienia sieci komorkowych)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    odgrzebałem ten temat postanawiając coś zrobić z tym drażniącym komunikatem wyskakującym w Play... czy po zaznaczeniu danych w roamingu nie będzie ściągało nic za to kasy?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Layio

    Niestety, mi nawet po zaznaczeniu "danych w roaming" nadal pojawia się trójkąt z wykrzyknikiem (po przełączeniu na zasięg roamingu krajowego) i trzeba albo go kasować z powiadomień, albo połączyć się z internetem, wtedy sam znika.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    włączyłem te dane w końcu i chyba pomogło, jak normalnie bardzo często ten trójkąt się pojawiał tak teraz od 4 godzin ani razu, a niemożliwe żebym ani razu nie wyszedł z pola zasięgu :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    .andy

    Witam, odkopię temat bo po wgraniu Eleganci (3.0.1) mam identycznie ten sam problem. Wyłączanie, włączanie danych w roamingu nie naprawia tego.

    Jakieś sugestie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    u mnie (Sensation/Play) pojawił się ten sam problem po wczorajszej aktualizacji do ICS. Komunikat wyskakuje co jakiś czas mimo, że telefon cały czas w zasięgu Wi-Fi. Opcja "dane w roamingu" włączona. Dodatkowo, gdy ją włączę lub wyłączę, wyskakuje natychmiast. Po wyłączeniu Wi-Fi, internet przez komórkę (w roamingu Plus) normalnie chodzi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    .andy

    U mnie to nie występuje po zmianie ROMa. Od kiedy mam Inkwizycje(wcześniej Elegancia) od Virtuosa komunikatu brak...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    l_mike

    Mam ten sam problem po aktualizacji Sensation do ICS. Niezależnie od tego czy jest włączony przesył w roamingu czy nie, niezależnie też od tego czy mam ustawiony tryb sieci na GSM czy na auto. Gdy telefon przełącza się na krajowy roaming komunikat ten się pojawia. Na poprzednim sofcie tego nie było. Denerwuje ;P

    @andy, chyba się "znamy" z cdrinfo ;)

    --update--

    Zgłosiłem sprawę do Play, takiego oto maila otrzymałem:

    Witam,

    na wstępie pragnę podziękować za zgłoszenie dotyczące sieci.

    Informuję, iż powiadomienia o korzystaniu z internetu w roamingu zostały wyłączone.

    W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do dyspozycji. Prosimy pamiętać, że

    można się z nami skontaktować, dzwoniąc na numer 790 500 500 (*500),

    wysyłając wiadomość na adres e-mail [email protected] bądź tworząc zgłoszenie za

    pośrednictwem portalu Play24 (www.play.pl).

    Z poważaniem

    Na razie wygląda na to, że rzeczywiście powiadomienia mam z głowy ;) Zobaczę z czasem jak to będzie wyglądało.

    Edytowane przez l_mike

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x