Skocz do zawartości
mi-ma

Mimo wyłączonej transmisji, telefon pobierał dane w roamingu.

    Rekomendowane odpowiedzi

    mi-ma
    Napisano (edytowane)

    Witam.Posiadam Nokię 8 i mam pytanie czy ktoś miał podobny problem. Chodzi o to, że podczas wyjazdów zagranicznych poza UE przy całkowitym wyłączeniu przesyłu danych operatora sieci na fakturze pojawiają się np o godzinie 18.00.00 50kb wysłane plus i o 18.00.01 50kb odebrane i plus i tak kilka razy dziennie o tych samych godzinach. Zaznaczam,że wskaźnik przesyłu danych w telefonie ani drgnie.....nic jaki był w dniu wyjazdu z Polski taki był po powrocie. Za granicą korzystałam tylko i wyłącznie z Wi-Fi. Składałam reklamację za pierwszym razem,ale ją odrzucili. W uzasadnieniu napisali,że oni nie odpowiadają tylko to jest wina telefonu. Czy ktoś wie o co to może być. 

    Edytowane przez Gwozdek
    Doprecyzowałem nazwę wątku. Proszę nazywać tematy tak, aby krótko streszczały poruszany problem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Positive

    Nie przychodziły przypadkiem jakieś mms`y?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mi-ma

    Nie przychodziło nic. Na fakturze to wygląda tak jak wysłane przez operatora czyli Plus i odebrane przez Plus. Czyli jakby Plus sam wysyłał do siebie i sam odbierał 50kb. Nie było żadnych mmsów od Plusa ani od nikogo innego. 

    Spoiler

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Positive

    Spryciarze, jeżeli to wina telefonu, to niech udowodnią jakie dane zostały przesłane.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mi-ma

    Problem polega na tym,że nie chcę tego zrobić. Na złożoną reklamację odpowiedzieli.....ale wyjaśnienia nie złożyli a jeżeli odpowiedz mi się nie podoba to mogę sprawę skierować do sądu. Teraz sytuacja się powtarza.....i chcę się dowiedzieć może ktoś jest mądrzejszy niż ja. Czy to jest możliwe,że w telefonie nie ma zużycia danych żadnego a na fakturze jest 800kb wysłanych i 800kb odebranych do przeklętego Plusa. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x