Na moim Gear S3 nie działa ustalenie lokalizacji poprzez telefon w kilku apkach:
1. Wysokościomierz;
2. Gear Tracker;
3. Prędkościomierz;
4. Strava.
Po włączeniu stosownych funkcji w aplikacjach na zegarku, w telefonie nie wyświetla się komunikat o ustalaniu lokalizacji. Działa natomiast dla Endomondo i Shealth. Nie ma problemu z gps-em w zegarku. Co ciekawe, kłopoty pojawiły się po jakimś tygodniu od wgrania Tizen 4 i jednoczesnego wyłączenia wszystkich aktualizacji na zegarku oraz aktualizacji GalaxyWearable i Gear S Plugin odpowiednio na telefonie.
Co sprawdziłem:
- włączenie lokalizacji i uprawnień w Gearze;
- przeistalowałem i wyczyszciłem daneGalaxy Wearable i Gear S Plugin (łącznie ze sprawdzeniem uprawnień);
- przywróciłem zegarek do ustawień fabrycznnych;
- ponowniewgrałemTizen 4 z pc;
- zaistalowałem najnowszą wersjęsystemu do telefonu.
Macie jakieś sugestie? Zrzucić zegarek ze skałek, poczekać na aktualizacje oprogramowania, czy sprzedać?