Skocz do zawartości
daniel 111

[Rozwiązany] Przywrócenie ustawień fabrycznych, próby wgrania systemu i brak CSC, dm-verity error i zapętlanie się do logo.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Jestem tu nowy i potrzebuje pilnej pomocy z telefonem samsung j5 2017, nie chce oddawać go do serwisu ponieważ jestem osobą która lubi się czegoś dowiedzieć i wiedzieć co i jak zostało wykonane ponadto nie chce aby mnie naciągnęli na koszty na które nie mam . Trafiłem na forum szukając rozwiązania mojego problemu. Mianowicie zaczęło się od tego że miałem już zawalony telefon i zresetowałem go do ustawień fabrycznych poprzez wipe data i wipe cache. Jak byłem w tym menu recovery któraś z opcji kliknęła mi się zupełnie przypadkiem i chyba była to reboot to bootloader nie wiem do końca czy tel wykonał tą czynność do końca później się zresetował i już nie chce się włączyć tylko dochodzi do loga samsung zawibruje i dalej włącza tylko do loga i taka pętla, mogę włączyć menu recovery poprzez kombinację vol+home+power oraz przejść do odin mode funkcją vol- +home+power , z menu recovery czyszczenie wipe data/fectory oraz wipe cache partition nie przynoszą żadnych efektów. Zauważyłem że jak przed tym włączał się recovery mode napisane było dużo więcej informacji teraz jest tylko kilka informacji w tym dm-verity error zdjęcie nr 1. Coś musiałem zepsuć i nie mam pojęcia co. Próbowałem wgrać poprzez odin software ściągnięty ze strony sammobile różne wersje taka jak była, starsze i najnowsze ze skutkiem takim samym cały czas jest napis failed, zależnie od wersji odin jaka robię co innego zdjęcie nr 2 i nr 3. Ściągnąłem jeszcze jakieś pliki softu ze strony developers.google jest tam plik zip który wypakowałem i były w nim boot, cache, recovery, system, vendor wszystkie w formacie img, za bardzo nie wiem jak je poprawnie wgrać i czy wogole coś to pomoże, próbowałem coś tam powgrywać z tych plików odinem zmieniając rozszerzenia na tar md5 itp ze skutkiem iż nie ma żadnych efektów, czasami jak się resetuje z odin mode to wyświetla się ładowanie baterii na środku ekranu lub niebieski ekran z informacją android i logiem później zaczyna daj pętle próbując się uruchomić. Bardzo proszę o pomoc i Odp.

    1.jpg

    2.jpg

    3.jpg

    Edytowane przez _tommy_
    Doprecyzowanie tytułu + drobra korekta.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    melis

    @daniel 111 Rom ściągnij za pomocą aplikacji SamFirm. Wszystkie pliki romu, muszą zostać umieszczone w odpowiednich polach Odin'a. To co robisz teraz, nie ma prawa zadziałać. https://forum.android.com.pl/topic/247614-samfirm-narzędzie-do-pobierania-romów/ zapoznaj się. W razie nie jasności pisz śmiało.

     

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jeronimo

    @daniel 111

    Pierwszy bład jaki wykonałeś to wrzuciłeś plik do okienka zwiazanego z modemem. Jeśli sciaga sie sie soft 1 plikowy to wrzuca sie go do okienka AP., a nie CP, a tak przy okazji to co sciagnałeś to nie soft tylko jakiś test plik.

    Tak jak napisał kolega teraz aby telefon ponownie zadziałał to sciagnij soft za pomocą programu SamFirm w formie 4 plikowca i wrzuc do odpowiednich okienek w Odinie te pliki.

    BL-BL, AP-AP, CP-CP, CSC- tu wrzuc plik CSC nie home_csc.

     

    • Piwko! 1
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    niestety do okienka ap nie dało sie podac tego pliku bo odin nie odczytuje jednoplikowego z koncowka .bin w tym oknie tylko w CP

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jeronimo

    Acha i najwazniejsza rzecz to taka, aby wgrac soft przez Odina to telefon uruchamiasz w trybie download mode, a nie recovery.

    Daniel sciagnij soft tak jak napisalismy i dopiero zainstaluj.

    dodana zawartość

    Sciagnij sobie tą wersje softu:

    https://www.sammobile.com/firmwares/galaxy-j5/SM-J530F/XEO/download/J530FXXU3BRL1/249614/

     

    W samfirm wpisujesz:

    model - SM-J530F

    region - XEO

     

    Tak powinno wygladac ustawienie w SamFirm:

    Schowek02.jpg

     

    Po wpisaniu modelu i regionu, zaznaczasz okienk "Binary Nature" ( to sciagnie 4 plikowy soft, potem klikasz "check Update" i jak znajdzie soft klikasz w okienko "download"

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dziekuje za dotychczasową wszelką pomoc. Zrobiłem wszystko jak w postach i jak mówiliście lecz niestety po automatycznym restarcie widok jaki jak na zdjeciu nr 4. Wykasowałem później te wipe data i wipe cache i zresetowałem tel i to samo.

    4.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jeronimo

    @daniel 111

    Czy wgrywaleś tak jak napisalismy i czy dołaczyłeś plik PIT?

    Druga sprawa to co robiłeś dokładnie w recovery, co przez przypadek przycisnąłeś?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    tak wszyskie pliki dołączone 4 i pit a wczesniej nie wiem wydawało mi sie ze reboot to bootloader i po tym juz zaczoł świrować a teraz po instalacji plików pokazuje niebieski ekran jakby chcial przejsc dalej i  installing sysytem update ikonka androida i włącza sie recovery mode z tymi napisami jak na zdj 4

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jeronimo

    Posłuchaj wrgaj jeszcze z plikiem PIT który wrzucasz do Odina tu co zaznaczyłem strzałką. Klikasz w okienko PIT i potem je tam wrzucasz. Oxczywiscie razem z plikami w Odinie i wtedy zobacz jak sie gra.

    Schowek02.jpg

     

    Tutaj masz ten plik PIT sciagnij  i wstaw .

    J5Y17LTE_EUR_OPEN.pit

    dodana zawartość

    W Odinie powinno to wygladać tak:

    Schowek03.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    sorki nie za bardzo zrozumiałem twoja ostatnia wypowiedz jakbys mogl sprecyzowac jak wgrac , na tą chwile wgrywam tak

    5.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x