Skocz do zawartości
Jaro Jarecki

[Rozwiązany] Galaxy Watch LTE z niemieckiego Vodafone - Czy i jak można korzystać z esim w PL?

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam,

    Mam Note9 niebrandowanego z kartą Orange z kodem QR dla niej w wersji e'SIM no i Galaxy Watch LTE z Niemiec Vodafone. No i zaczyna się moja przygoda. Próbuję uruchomić esima w zegarku: nie dochodzę nawet do skanowania kodu QR, wywala mi info, jak u kolegi wyżej: usługa mobilna nie może być konfigurowana z tego telefonu, więc biorę S6, S8 itd i nic. Nowa apk'a Wariable, reset zegarka i nic ciągle to samo. Zastanawiam się jak zmienić oprogramowanie bazowe oryginalne (Vodafone)? Może w nim tkwi problem

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    spec-naz1

    Na pewno wina tego, że zegarek jest z Vodafone. Raczej wątpię aby udało się to rozwiązać zmianą oprogramowania.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Sprawdziłem zegarek nie ma loka jest odblokowany. Więc w czy szkopół, co można jeszcze zrobić?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Sprawę załatwiłem grywając nowe CSC dla Orange PL. Wykorzystałem do tego program sdb wg opisu wgrywania opublikowanego na innym forum. Problem informacji z APK Wariable "nie można konfigurować sieci mobilnej z tego telefonu" polega na braku zgodności CSC zegarka i sieci z której masz e'SIM. Do zmiany CSC użyłem programu sdb, połączyłem zegarek poprzez hotspot z komputerem i wydałem komendę o edycję dostępnych profilu CSC. Wybrałem OPV i nastąpił reset zegarka, później już z góry...

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jurkuc

    Witam,

    czy możesz trochę uszczegółowić ( link do programu lub forum ) i opisać sposób zmiany profilu CSC na Orange ? Stoję dokładnie przed tym samym dylematem :)

    dodana zawartość

    Sprawa została załatwiona zgodnie z przesłanym linkiem do opisu. Po zmianie CSC bez problemu udało się zainstalować na tym zegarku eSIM.

    Temat uważam za rozwiązany.

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    czy również mogę prosić o( link do programu lub forum ) i opisać sposób zmiany profilu CSC na Orange ? Stoję dokładnie przed tym samym dylematem 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    Mam nadzieję, że pomogę i nie narażę się na bana od admina. Żeby nie powielać informacji recepta jak zmienić CSC dla S3 (choć dokładnie ma się tak samo dla watch'a) znajdziecie tutaj: 

    https://forum.xda-developers.com/smartwatch/gear-s3/guide-how-to-change-gear-s3-r760-csc-t3784226

    Od siebie dodam: wyłączyć antywirusa oraz firewall. Połączyłem zegarek z komputerem przy pomocy hostpota wifi (nie poprzez routera), jak nie idzie reset zegarka, odinstalowanie Wariable APK i ponowna instalacja. Uruchomiłem wiersze poleceń bezpośrednio z aplikacji sdb, który wypakowałem bezpośrednio na pulpit.

    W spakowanym archiwum jest kilka plików wybrałem ten z opisem windows 64( mój system). No i dalej już jak w opisie. Powodzenia u mnie śmiga. Dajcie znać jak się udało. Na forach wielu ludzi ma z tym problem więc pomóżmy im go rozwiązać.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czy dla Polski dla zegarka csc jest także xeo ?

     

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

     

     

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jedynym operatorem oferującym usługę e'SIM jest Orange więc takie CSC musisz wybrać aby watch ją przyjął.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ok dzięki, ale coś mam problem z sdb. Wyłączyłem firewall i antywir i coś mi to nie działa połączenie z zegarkiem. Dziś wieczorem spróbuję ponownie.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x