Skocz do zawartości
spec-naz1

Serwis - opinie i pytania przed wysyłką telefonu

    Rekomendowane odpowiedzi

    spec-naz1

    Tutaj możecie dzielić się opiniami co do serwisów gwarancyjnych oraz zadawać pytania, co do czynności, jakie należy wykonać przed wysyłką telefonu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Skreedi

    Ja już po pierwszej naprawie - wymiana całego tyłu. Jakimś cudem porysowałem szkło od aparatu na prawie całej długości przez wszystkie obiektywy. Zdjęcia w nocy niemożliwe do zrobienia przez mega rozbłyski jakiegokolwiek źródła światła.

    Od siebie polecam serwis w Magnolii (Samsung Brand Store), we Wrocławiu. Cała operacja trwała jakieś 30 minut, wszystko elegancko spasowane i żadnych problemów. Obsługa miła i konkretna. Koszt całej operacji wyniósł mnie 280zł.

    Sent from my SM-G975F using Tapatalk

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Budus

    a pytałeś czy wymienili by na ceramiczne plecy ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Skreedi

    Nie pytałem, można do nich na spokojnie przedzwonić i podpytać. Usługa płatna to teoretycznie nie powinno być problemu ale z drugiej strony nie wiem co z gwarancją dalej po takim swapie.

    Sent from my SM-G975F using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Budus

    Wczoraj spadł mi telefon. W zasadzie fizycznie nic się nie uszkodziło. Po kilku minutach nie dało się zrobić zdjęcia i kręcić filmów.
    Następnie wyświetlacz się już nie włączał.

    Oddałem o 1530 w Warszawie na pl. Europejskim, godzinę później był już naprawiony.

    Wymienili wyświetlacz i baterię. Wydaje mi sie, że ramki też (była folia na bokach) ale na papierze nie ma ich.

    Nie chcieli ode mnie nic, żadnego papieru. Naprawa gwarancyjna ;)

    Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Może komuś się przyda stłuklem  wyświetlacz  i skorzystałem z care+  najpierw wszystko zgłosiłem  przysłali mi dokumenty na maila  wypełniłem  i odesłałem mailem   ,następnie  skontaktował się serwis z Warszawy , tylko tam z care+ naprawiaja  je ,po zabraniu kuriera 2 dni pozniej telefon powrocil do mnie ,z nowym wyswietlaczem ramką oraz nowa bateria    calosc trwala ok tygodnia ,  jeśli ktoś jest z Warszawy lub okolic pewno szybciej to pójdzie ,bo będzie to kwestia podjechania  ogólnie wszystko ładnie zrobione jak oryginał 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Budus

    Mi się udało w Warszawie na gwarancji wymienić wyświetlacz i baterię.
    Upadł, wszystko działało, później nie dało się zrobić zdjęcia a po chwili ekran się nie włączał - zero śladów uszkodzeń więc poszło z gwarancji ;)

    Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x