Skocz do zawartości
folusek

Samsung Members - galaxy buds, care+, odkup.

    Rekomendowane odpowiedzi

    @mirku tak jak pisał wcześniej @folusek na stronie my-samsung jest aktualny stan zgłoszenia 

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja się zastanawiam jak można być takim frajerem aby wierzyć w bajeczki Samsunga?
    Toż oni są kompletnie kryci. Powtarzają ciągle te same słowa - regulamin to regulamin tamto. Po czym mydlą oczy datą 12 marca... Później będzie zdziwienie że jeden z drugim nie dostał słuchawek. Pewnie że nie dostał bo 12 tyś to tak na dobrą sprawę kilka sztuk. /odbierając swój z rtv euro agd kobieta wydrukowała wszystkie naklejki S10tek jakie dostała 8 marca - weź spróbuj chwycić szklankę, właśnie tyle ich było, a to tylko jeden sklep w mieście/

    Coś czuję że mają niezły poślizg w wysyłce słuchawek. A to przekłada się na to że ludzie mają czas aby zrezygnować albo anulować zamówienie - poczekać np. 3 miechy aby telefon zaliczył pierwsze obniżki. I tyle widzieli słuchawki, ubezpieczone ekrany i skup złomu...

    A tu widać jak to wygląda z ich strony. Strona działała w godzinach wieczornych. Słowem o tym nie wspomniano. Dalej mantra 12 marca, 12 marca (pewnie im chodziło o 12 godzinę 8 marca - gdy słuchawki już się wyczerpały *sarkazm*).
    Nawet nie napisali oficjalnego komunikatu na stronie, odnośnie całej tej "awarii". Tylko zgrabnie dobrane słowa w komentarzach...

    firefox-2019-03-09-11-00-35.png

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mirku

    A co mają powtarzać? Jakie bajeczki opowiadają? Czy oni coś ukrywają? Od poczatku wiadomy jest regulamin, który określa ilość sztuk i albo się ktoś załapie albo nie. I za co tu winić samsunga? Ile Ty masz lat? Przecież wiesz, że gdyby napisali: wystarczy dla wszystkich, a members ruszy ponownie za 30 minut, to gdyby tak się nie stało to ktoś mógłby to wykorzystać i domagać się zadośćuczynienia za wprowadzenie w błąd. Ciągle słysze tylko narzekania, że samsung, to, samsung tamto. Sam miałem problem z rejestracja, ale to nie znaczy że mam wieszać psy na samsungu za to. Troche dystansu, zrozumienia i dorosłego podejścia do życia, a nie wieczne beki że dla mnie brakło. Noż kurde ... chyba nie tylko ja mam już dość tych żali na forum. Zalożcie sobie temat: Samsung mnie wydy...al i tam sobie piszcie jacy to pokrzywdzeni jesteście, albo zbojkotujcie jego produkty i idźcie do konkurencji. I tyle ;)

     

    • Piwko! 1
    • Lubię to! 2
    • Smutny 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ty tak na serio? Znalazł się obrońca biednego Samsunga.

    Widzę że jesteś fanem wyścigu szczurów. Wiedz że są ludzie, którzy uczciwie pracują i dla nich wyjść z pracy albo zrobić sobie wolno bo muszę iść o 9 z rana do sklepu aby odebrać telefon to absurd.
    W tej całej "zabawie" jest wiele nazwijmy to niedociągnięć. Nie ja tworzyłem ten regulamin, ale nie będziesz mi zamykał ust i zakazywał wyrażania własnego zdania. Nie ty pierwszy i pewnie nie ostatni, który to staje za korporacją, broni ich interesu i neguje wypowiedzi konsumentów.

    Rozumiem że serwery wysiadły. A ile razy w podobnych zabawach pod naporem użytkowników wywalały się serwery... multum. I jaki idzie komunikat w świat? Kupujcie dalej, rejestrujcie, a będzie wam dane o ile regulamin.../który notabene nikt nie czytał, a nawet jeśli to mądre głowy znajdą paragraf że jednak ci się to nie należy, bo byłeś zbyt wolny i niegodny tak wspaniałego sprzętu/...będzie spełniony.

    PS Nie wiem czy dla mnie zabrakło. Nie lubię mydlenia oczu i niedomówień. Wystarczy że kasta polityków, sędziów,... robi nas na każdym kroku w CH. Ty lubisz takie niejasne sytuacja?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mirku

    Uuuu .... polityki w to nie mieszajmy.

    Tak, ja tak na serio. Nie jestem fanem wyścigu szczurów i wyobraź sobie że też pracuje. I też uczciwie. I nie wyszedłem z pracy o 9 rano zeby odebrać tel. Kurier dostarczył o 11, a ja po pracy do domu wróciłem dużo później. Na tyle później, że nie załapałem się na rejestracje zanim padły serwery, ale nie becze z tego powodu. Jesli uważasz że w tej "zabawie" jest wiele niedociągnieć to: napisz nam jakie; zgłoś je samsungowi (może znalazłeś luke w regulaminie) albo po prostu nie bierz w tej "zabawie" udziału. I nie chodzi o to że bronie samsunga, nie mam zamiaru tego robić, samsung ma gdzieś głos mój czy Twój. Ja go nie bronie, ja po prostu wyrażam negatywną opinie co do Twoich żali "że dla mnie zabraknie" i "zły samsung znowu robi nas w konia". Mnie jak mechanik zrobił w konia, to znalazłem innego. Proste? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wiem o tym że mają nas gdzieś. Jesteśmy dla nich kroplą w oceanie. Ale jak będziesz ignorantem to nie dziw się że tak będziesz traktowany - a to serwer padnie, a to znowu "wygrana" przeszła obok nosa.
    Również gdy wróciłem do domu serwery już leżały. Mało tego. Włączyłem telefon i wyłączyłem bo mam również życie prywatne, a nie ślęczeniem nad telefonem i szukanie luki kiedy to w końcu ruszy serwer.

    Nie podoba mi się sposób realizacji tego przedpremierowego rozdawnictwa. Mam gdzieś ile sztuk mają do rozdanie 100 000, 10 000 czy 100. Niech zrobią z tego klarowny deal. A nie ludzie zastanawiają się o co w tym wszystkim chodzi. Ja lubię (powtarzam się) jasne i klarowne rzeczy. Mój logiczny umysł nie lubi pierdół, niejasności i domyślania się na kogo babka wróżyła.

    PS nie wiem czy "zły samsung znowu robi nas w konia" to jest mój pierwszy prywatny ich telefon. Reszta sprzętu jaki od nich mam to AGD. Nie dziw się że reaguje tak a nie inaczej.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli organizuje się promocję na zasadzie "kto pierwszy- ten lepszy", to dlaczego nie bierze się pod uwagę daty zakupu, tylko datę rejestracji/wysłania formularza z telefonu, co z kolei zależne jest od dostawy (sprawność firmy dostawczej) i systemu informatycznego - a na to klient nie ma wpływu. Taki, IMO dziwny sposób organizacji tej promocji, w przewidywalny sposób doprowadził do "korka" w systemie, a przynajmniej mnie do lekkiej frustracji.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mirku

    A dlaczego promocja miałaby byc od daty zamówienia? Tu zaraz odezwałyby się glosy, ze oni nie mogli w dniu premiery bo są w pracy i nie mają czasu siedzieć na necie, kolejni woleli spędzić wieczór z rodziną a nie odliczać czas do startu zamówienia, nastepni chcieli poczytać i poogladać jakieś recki o telefonie żeby nie zamawiać kota w worku. I byliby kolejni niezadowoleni, że nie powinno być liczone od daty zamówienia bo to niesprawiedliwe. I wtedy a nie teraz padły by serwery z powodu przeciążenia, bo każdy chciałby być pierwszy.  Ja dalej twierdzę, że 12 tysiesy to bardzo dużo i wszyscy sie załapią. A jak będzie, to czas pokaże i nie ma co teraz wygrażać ręką w stronę samsunga i promocji, ktorej zasady były od początku jasne. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    3 minuty temu, mirku napisał:

    A dlaczego promocja miałaby byc od daty zamówienia?

    Bo tak są z reguły organizowane promocje :) > proste - szybka decyzja = nagroda. Nie ma wtedy, żadnych pośrednich zależności, jak w tym przypadku.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dobrze, że jest zwrot 14 dniowy. Jak się nie załapie na słuchawki to zwracam telefon. 

    Mija już dzień i potwierdzenia na email nie ma. Nic. Napisałem email do Samsunga i czekam na odpowiedź. 

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x