Skocz do zawartości
folusek

Samsung Members - galaxy buds, care+, odkup.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Jak widać udała się im ta promocja > cała masa zadowolonych klientów :)  (też mam już przygotowaną i zapowiadaną reklamację)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    4bstr4ct
    Napisano (edytowane)

    Niektórzy dostali potwierdzenie po kilku godzinach lub od razu, a ja czekam już 27 godzin ?

    Dobrze, że jest te 14 dni, najwyżej na P30 Pro się poczeka ?

    Edytowane przez ImageX7

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Blind6

    Witam, Samsung S10+ kupiony w przedsprzedaży 22.02.2019 r. na samsung.com, na fakturze sprzedawcą jest i-Terra sp. z o.o. Pierwsze uruchomienie telefonu bez karty sim. Co może być powodem komunikatu ze screenu?

    Resized_Screenshot_20190309-143244_Chrome(1).jpeg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tysszek

    Mi na ubezpieczenie nie przyszedł certyfikat co się zdziwiłem bo na s9 plus czy tam 8 plus przychodził od razu. Pewnie serwery im nie wytrzymują. Haha

    Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    9 minut temu, Blind6 napisał:

    Witam, Samsung S10+ kupiony w przedsprzedaży 22.02.2019 r. na samsung.com, na fakturze sprzedawcą jest i-Terra sp. z o.o. Pierwsze uruchomienie telefonu bez karty sim. Co może być powodem komunikatu ze screenu?

    Resized_Screenshot_20190309-143244_Chrome(1).jpeg

    Brak karty SIM ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    A ja tam byłem szybki i mam potwierdzenia.

    Zamówiłem ze strony Samsunga z dostawą do paczkomatu i paczka miała być po północy z 7 na 8 marca i była także chyba najszybsza opcja. W members i tak dopiero wszystko się pojawiło po 10 rano także nic nie mogłem w nocy zrobić ale udało się :)

    Screenshot_20190308-111538_Gmail.jpg

    Screenshot_20190308-110907_Samsung Internet.jpg

    Edytowane przez piotr_szab15

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Blind6
    10 minut temu, .Kefas. napisał:

    Brak karty SIM ;)

    Pierwsze uruchomienie bez karty sim, ale już rejestracja o słuchawki z kartą sim. Myślisz że to może być powód?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mirku

    Nie. Też tak miałem wczoraj. Probuj dalej. Mnie takie info pojawiło się raz, a potem poszlo. Probuj.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    folusek

    @Blind6 Musi  być karta sim bo telefon musi się zarejestrować w polskiej sieci, jest tak napisane w regulaminie :) 

    7a5fc8c7d966e2562faa7aa60a1f673d_orig.jp

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mirku

    @folusek ale napisał, że rejestracje robił z kartą ;) ... nadal duży ruch na serwerach, więc możliwe są jakieś dziwne komunikaty. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x