Skocz do zawartości
folusek

Samsung Members - galaxy buds, care+, odkup.

    Rekomendowane odpowiedzi

    22 minuty temu, patrick1989 napisał:

    Z odkupem nie jest tak kolorowo. Nadal czekam za 350 PLN od Samsunga za odkup z promocji S10+ od sierpnia. Cały czas każą cierpliwie czekać,  oraz uspokajają, że środki na pewno dostanę,  tylko z opóźnieniem. 

     

    Ale ile można czekać... jestem poirytowany delikatnie mówiąc. Od ponad 3 tygodni z nimi walczę. Wysłano już podobno 3 maile do partnera promocji,  a odpowiedzi od 3 tygodni wciąż nie ma. Żenada. 

    Twierdza ze nie wpisales kodu promocyjnego? Duzo osob tak mialo.

    Ewentualnie jest problem bo telefon do recyklingu poszedl i nie chca wyplacic bonusu?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie poszedł do recyklingu podobno Ale jadę wypłacili :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    11 godzin temu, gvesiosz napisał:

    Twierdza ze nie wpisales kodu promocyjnego? Duzo osob tak mialo.

    Ewentualnie jest problem bo telefon do recyklingu poszedl i nie chca wyplacic bonusu?

    Poszedł do recyklingu i cisza. 

    dodana zawartość

    Mimo, że podałem numer konta i zrobiłem wszystko, jak nalezy. Co ciekawe, przy odkupie za Note 10+ nie miałem problemu i dostałem przelew. A tu każą czekać w nieskończoność. Od 3 tygodni TeqCycle nie odpisało na żadnego z ich 3 e-maili.

    Świetny partner promocji i egzekwowanie należności ...

    Edytowane przez patrick1989

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja z takim pytaniem przychodze czy jezeli chodzi o Odkup, dziala jeszcze ten sposob w ktorym mozna bylo oddac stary model uszkodzony, z ich listy. Czy jednak teraz sa mniej przychylni i jednak wymagaja jakiegos nowszego i sa w stanie odrzucic formularz? Wogole, do odkupu nie pokazuje mi mozliwosci wyceny S8+ dziwne, moze jakis blad bo wczoraj dzialalo.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    massiwo

    @MateuszeKkK jest lista telefonow, ktore biora udzial w promocji, a takze wymagania dotyczace ich stanu

    @gvesiosz ruszylo sie cos w sprawie zegarkow? u mnie cisza... doslalem dokumenty i wciaz czekam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    9 minut temu, massiwo napisał:

    @MateuszeKkK jest lista telefonow, ktore biora udzial w promocji, a takze wymagania dotyczace ich stanu

    @gvesiosz ruszylo sie cos w sprawie zegarkow? u mnie cisza... doslalem dokumenty i wciaz czekam

    cisza u mnie również, chyba mają bardzo dużo zgłoszeń.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Cisza tak jak u Was

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    1 godzinę temu, nesiasps napisał:

    Cisza tak jak u Was

    Na jakim etapie promocji z zegarkiem wystapil problem?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Na info po wypełnieniu formularza ''Informujemy, że Państwa zgłoszenie zostało zarejestrowane w bazie danych i oczekuje na weryfikację. Zgłoszenie zostanie zweryfikowane w  ciągu 7 dni roboczych od daty wpłynięcia wypełnionego Formularza. O statusie zgłoszenia będziemy informować w kolejnych wiadomościach e-mail.''

    i nic do tej pory 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x