PiPoLiNiO Ja nie wierzę, co to w ogóle za badziewie. Nic nie idzie zrobić. Działa parę sekund na obu, po chwili przestaje działać i zaczyna jedna słuchawka, a druga widnieje jako rozłączona. Jakieś pomysły?
Budus skąd bierzecie te 2 lata ? w gwarancji jak byk jest napisane - 12 miesięcy dla "zestawy słuchawkowe bluetooth, stacje dokowanie i inne urządzenia"
PiPoLiNiO W jednej i drugiej 100% pokazuje. Ogólnie jedną rozłącza, a w drugiej przerywa co chwilę dźwięk z trzaskami. Dobrze działa jakieś 5 sekund po wyjęciu z etui.
PiPoLiNiO Boże, co Wy tu macie z tymi pytaniami w każdym temacie o aktualizację. Nie, nie było. Czekam na święta żeby to zrobić [emoji1787][emoji1787] Chyba każdy robi aktualizacje jak jest dostępna. Słuchawki też się zaktualizowały.
folusek @PiPoLiNiO Bo może masz telefon od operatora a tam nie wiadomo po jakim czasiesą aktualizacje od XEO
folusek rygiel1974 @PiPoLiNiO miałem tak samo odinstalowałem aplikacje i grają obie A jak z dzwiękiem ładnie grają bo swoich jeszcze nie rozpakowałem ?
PiPoLiNiO Zmieniłem telefon, odinstalowałem apke, wyłączyłem telefon, wszystko już zrobiłem i jest to samo.
rygiel1974 U mnie grały obie na początku później lewa przestała grać potem prawa a lewa zaczęła . Usunąłem aplikacje , jeszcze raz sparowałem z telefonem bez aplikacji i grają obie [mention=80887]folusek[/mention] grają lepiej niż te co są w zestawie, dla mnie wystarczą , dobrze trzymają się w uchu
PiPoLiNiO U mnie grały obie na początku później lewa przestała grać potem prawa a lewa zaczęła . Usunąłem aplikacje , jeszcze raz spakowałem z telefonem bez aplikacji i grają obie [mention=80887]folusek[/mention] grają lepiej niż te co są w zestawie, dla mnie wystarczą , dobrze trzymają się w uchu Niby jak skoro on wtedy z automatu ściąga program?
PiPoLiNiO Dałem offline, sparowałem i dalej to samo. Są walnięte i tyle. Jestem tak wku, że mam ochotę odesłać jedno i drugie dla zasady.
folusek PiPoLiNiO Dałem offline, sparowałem i dalej to samo. Są walnięte i tyle. Jestem tak wku, że mam ochotę odesłać jedno i drugie dla zasady. Idź do punktu serwisowego samsung i pewnie ci wymienią w ramach gwarancji
PiPoLiNiO Spoko opcja. Mam jedynie ponad 100 km do autoryzowanego centrum samsung. Gdzie i tak słuchawek nie mają bo w sprzedaży są od 10 kwietnia.
folusek PiPoLiNiO Spoko opcja. Mam jedynie ponad 100 km do autoryzowanego centrum samsung. Gdzie i tak słuchawek nie mają bo w sprzedaży są od 10 kwietnia. No to lipa 🙁
4bstr4ct @PiPoLiNiO Prawdopodobnie masz zepsute, jutro możedostanę swoje to zobaczę czy jest podobnie i dam znać?.