Skocz do zawartości
folusek

Samsung Members - galaxy buds, care+, odkup.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Długo czekaliście z całą procedurą?
    W moim przypadku 28.06 kurier odebrał ode mnie telefon. Przez jakieś 2 tygodnie status przesyłki na stronie partnera się nie zmieniał. Mimo maila od przewoźnika że paczka dotarła, status dalej widniał jako niedostarczony.
    Dopiero niedawno zaktualizowali i czekam już miesiąc w sumie 1cc7be95fa90cb8d4a440bfa4b0a07cf.jpg

    Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    laki007

    Dziś kończą się prezenty od Samsunga zachęcające do kupna S10. W obliczu premiery Note 10, nowe pewnie już nie będą tak atrakcyjne.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kuki4

    Naciagacze, wysłałem im S8 wyceniony na 1277zl, bez akcesoriów bo nie jest to wymagane po czym wycenili go na 800zl pisząc że telefon porysowany. Parę tygodni temu miał w ramach gwarancji wymieniony wyświetlacz z ramką i odpłatnie tylna klapie była pęknięta i został cały zafoliowany, brak jakichkolwiek śladów na nim. Napisałem do nich z pytaniem gdzie ma rysy ponad tydzień temu i nie odpisują, żenada!!!

    Czekam do poniedziałku i każe im zwrócić.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Camulos
    Napisano (edytowane)
    4 minuty temu, kuki4 napisał:

    Naciagacze, wysłałem im S8 wyceniony na 1277zl, bez akcesoriów bo nie jest to wymagane po czym wycenili go na 800zl pisząc że telefon porysowany. Parę tygodni temu miał w ramach gwarancji wymieniony wyświetlacz z ramką i odpłatnie tylna klapie była pęknięta i został cały zafoliowany, brak jakichkolwiek śladów na nim. Napisałem do nich z pytaniem gdzie ma rysy ponad tydzień temu i nie odpisują, żenada!!!

    Czekam do poniedziałku i każe im zwrócić.

    kombinują, jak mogą :(
    w Twoim przypadku to bardzo sporo "obcięli"

    Edytowane przez Camulos

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    W dniu 30.08.2019 o 18:08, kuki4 napisał:

    Naciagacze, wysłałem im S8 wyceniony na 1277zl, bez akcesoriów bo nie jest to wymagane po czym wycenili go na 800zl pisząc że telefon porysowany. Parę tygodni temu miał w ramach gwarancji wymieniony wyświetlacz z ramką i odpłatnie tylna klapie była pęknięta i został cały zafoliowany, brak jakichkolwiek śladów na nim. Napisałem do nich z pytaniem gdzie ma rysy ponad tydzień temu i nie odpisują, żenada!!!

    Czekam do poniedziałku i każe im zwrócić.

    W moim przypadku za s6 w stanie idealnym dostałem więcej niż normalna cena rynkowa około pół roku temu przy kupnie s9. Jeśli dobrze pamiętam to 700zl z kodem dostałem. Wycena była chyba na 400zl i tyle też dostałem. Jeśli ktoś miałby kodzikna odkup zapraszam na priv. Chętnie się dogadam bo mam s9+ na sprzedanie. A jednak 1400zl z wyceny to troszkę mało jak za stan idealny w kolorze Blue Coral.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x