Witam wszystkich zgromadzonych na forum
Posiadam Samsunga Galaxy S7 ( G930V) z "nieszczęsnym" softem od Verizon i od wczoraj mam problem z tym telefonem, który jest masakrycznie irytujący. Opiszę po kolei:
1. Telefon w ogóle nie widzi zasięgu sieci oraz nie widzi sieci bezprzewodowej WiFi. Mało tego podejrzanie włączał mi się tryb samolotowy tzn. gdy wysuwam menu z włączeniem wifi, bluetooth itp. tryb samolotowy teoretycznie sam się włącza, gdy go wyłącze, dalej nie szuka mi zasiegu sieci ani WiFi. Postanowiłem przy pomocy programu ODiN wgrać nowy soft( wgrałem na początku najnowszy soft 8.0.0 z najnowszymi aktualizacjami z lutego 2019 zgodny z moim telefonem G930V!!) i wgrywa się bezbłędnie jednak po restarcie, gdy na początku ekran konfiguracyjny Verizon prosi mnie o połączenie z siecią WiFi ta bezcelowo szuka sieć WiFi, nie wspominając już o braku sieci GSM. Niestety dalej już nie wiedząc co mam robić :((((
2. Po tej usterce wgrałem soft od wersji 6.0.1, wgranie przebiegło pomyślnie lecz wracam do punktu wyjścia, czyli początkowa konfiguracja Verizon nie znajduje mi sieci WiFi, nie wspominając już o sieci GSM.
Używałem programu ODiN w wersji 3.12.3
a co do wgrywania softu wgrywałem kolejno pliki: BL, AP, CP, CSC ( może tutaj popełniłem jakiś błąd i nie trzeba któregoś pilku wgrywać???)
Nie mam bladego pojęcia jak rozwiązać ten problem. Czy to jest problem sprzętowy czy wynikający z softu?Czy ktoś z was miał styczność z podobną sytuacją? Nie będę ukrywał jak bardzo zależy mi na rozwiązaniu a telefonu potrzebuję jak tlenu do życia.
Z góry dziękuję i pozdrawiam