Skocz do zawartości
risto96

Długo nie używany j3 2016 - Po uruchomieniu bardzo ciemny obraz, gdy wyłączony i ładowany, artefakty na ekranie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, wszedłem w posiadanie Samsunga Galaxy J3 (6). Jest z nim problem taki, że uruchamia się, ładuje, ale przy ładowaniu na wyłączonym wyświetla się normalny obraz ładowania (zero zakłóceń), przy uruchamianiu pojawiają się artefakty i ekran jest zielonkawy, a po uruchomieniu ekran jest bardzo ciemny, wręcz nic nie widać, ale reaguje na dotyk i przyciski (włączone dźwięki słychać, jak chociażby włączanie aplikacji czy inne). Telefon ostatnie 1,5 roku przeleżał u ojca w szafie (na starość odbija i sprawny telefon zmienił na nowy). Nie był katowany, nie spadł, nic nie jest rozbite (ani ryski nie ma). I teraz pytanie- czy jest to wina wyświetlacza, czy może wystarczy przeinstalować softa? Nie znam się na tym, a gość do którego oddałem, nie był w stanie określić. Jestem w stanie wymienić wyświetlacz i przeinstalować soft, ale jakieś sugestie, porady? Bo szkoda mi całkiem sprawny telefon sprzedać na części, a jeśli to soft to jeszcze trochę posłuży komu innemu, a sam wyciągnę z niego więcej. Jeśli wyświetlacz, to nie wiem, czy się opłaca naprawiać. Gdyby nie to, że przeleżał ponad rok zakurzony w szafie, to bym nawet nie pytał. Pozdrawiam serdecznie

galaxy.jpg

Edytowane przez melis
    Poprawiłem tytuł tematu

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Pablo7

Nie zaszkodzi przeinstalować soft. Wtedy będziesz miał pewność, że wyświetlacz do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi