Skocz do zawartości
appson

Blobby Volleyball

    Rekomendowane odpowiedzi

    Świetna gierka,.w końcu jest co robić na niektórych lekcjach, z tym ze niestety nie mam godnego przeciwnika bo w klasie wszystkich jadę, więc z niecierpliwością czekam na zrobienie serwa pozwalającego na grę po necie. Mimo wszystko polecam!

    Sent from my GT-I5510 using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    appson

    Dzięki, fajnie że gra ma tak wielu fanów. Nad serwerem pracujemy, ale niestety jest to dość skomplikowana i kosztowna praca. Zobaczymy co z tego wyjdzie. :) A co byście tymczasowo powiedzieli o facebooku Blobby Volleyball na którym gracze mogliby się umawiać na pojedynki ( dzięki otworzeniu portu w routerach) ?

    Ponadto, dziękujemy za świetne oceny. Przekroczyliśmy już 100 tysięcy instalacji. ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Łuaaa... Super! Dobra gra z kompa na androidzie. Gratulacje:) a te 3 tryby sterowania... miodzio:)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Na Desire Z i klawiaturce sprzętowej gra się wyśmienicie :D.

    PS. Aplikacja jest już na 1 miejscu w Najlepszych nowych bezpłatnych. Gratulacje :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dobry pomysł, i tak z tego nie skorzystam (nie mam fb a w routerze nie chce mi się grzebać, ale może zobaczę), ale mimo wszystko popieram.

    Sent from my GT-I5510 using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Bula

    Świetna gra, polska, grywalna, miła dla oka grafika. Na dodatkową pochwałę zasługuje wygląd menu głównego. Fajnie, że reklama się przeszkadza podczas gry.

    Wystukane z mojego P-500 za pomocą tapatalk.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zarazilem ludzi w szkole, postanowilismy zrobic turniej w poniedzialek i zglosilo sie 16 osob :D Co do gry przez bluetooth to gdy gram miedzy Desire Z a Wildfire S to jest OK ale jak gram juz miedzy Xperia Neo a ktorys z tych HTC to sa caly czas lagi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Chyba WFS nie jest dobrze przystosowany do tej gry, na X8, Ace nie ma problemu, natomiast jak grałem z kumplem co ma WFS to lagowalo jak nie wiem. Za to muszę pochwalić za dobra optymalizację gry, na 480 mhz chodzi bez zastrzeżeń.

    Sent from my GT-I5510 using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    appson

    Jeśli chodzi o grę przez bluetooth, to wszystko zależy od wbudowanego bluetootha w telefonie. Niestety nic z tym nie możemy zrobić.

    Zarazilem ludzi w szkole, postanowilismy zrobic turniej w poniedzialek i zglosilo sie 16 osob

    Aż chce się tworzyć i programować, czytając takie informacje. :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    DonDi

    Wspaniała gra! Jedyna rzecz jakiej w niej brakuje to serwerów.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym rozwijaniu projektu :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x